Monsepuseladden Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg har en HTCDHD og jeg lurer på hvordan jeg setter meldingslyden for innkommende meldinger til noe annet enn de valgene man får i listen? slik som et opptak for eksempel. Endret 2. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis jeg ikke husker aldeles feil må du legge lydfilen(e) du vil bruke i mappa media/audio/notifications på minnekortet, så dukker de opp i lista. Hvis mappa ikke finnes, kan du lage den og ev tilsvarende mappe ringtones, for ringelyder, og alarms for alarmer. 1 Lenke til kommentar
Monsepuseladden Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hvis jeg ikke husker aldeles feil må du legge lydfilen(e) du vil bruke i mappa media/audio/notifications på minnekortet, så dukker de opp i lista. Hvis mappa ikke finnes, kan du lage den og ev tilsvarende mappe ringtones, for ringelyder, og alarms for alarmer. Takk, det virket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå