Gå til innhold

Drikke på første fest?


afdal95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva drikke bør man kjøpe på sin første fest?

 

17 år gammel, Spiller ingen rolle sålenge man blir drita :)

 

hehehe. godt poeng.

Men, ikke drikk hjemmebrent. Slutt av drikkingen et par timer før du legger deg så slipper du kuppelhue og er frisk og rask med en gang du våkner.

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er din første fest med alkohol i bildet vil jeg ikke anbefale deg å blande egne drinker. Siden du ikke liker øl kan jo cider eller rusbrus være tingen.

 

Jeg er i hvertfall glad for at jeg lot spritflaska vente til jeg hadde nogenlunde kontroll over alkohol og dens påvirkning.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Drakk vodka rent på min første fest... Var rimelig heftig, ble lært opp av Elvis (ja han het det). Da var "the good old times".

 

For min del i dag så er jack og cola beste drinken, enkelt og drit godt.

 

 

Finn ut hva du liker best, surt, bittert eller søtt?

 

bittert:

Gin og Schweppes Tonic

Gin og appelsin juice (litt søtt også selvsagt)

 

Sur-søtt:

Schweppes lemon + vodka

 

Litt søtt:

Schweppes russchian + vodka

 

Middels søtt:

jack og cola og gjerne par sitron skiver

rum og cola og gjerne par sitron skiver

 

Veldig Søtt:

Fanta exotic + vodka

 

Angående hvor mye du bør drikke, noe som er greit å få med seg... Bruk to fingrer sprit og resten blandevann. Og et hett tips er å ta seg en pause, snakk med noen damer eller noe etter hver drink, til du får feelingen på hvor påvirket du blir. Helst ikke mer enn en drink hver halvtime.

Endret av Dammed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk rett på spriten på min første fest. Blanda meg fruktige cocktails på kjøkkenet ut av det jeg hadde med meg og det jeg fant i skap og kjøleskap på festen.

Drakk vel ikke øl / cider / rusbrus / vin før etter at jeg hadde drukket i et halvt år. :p I alle fall ikke rent. Det var alltid oppsprita.

Vil si det fungerer like greit som å jobbe seg oppover.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Urge / Fanta / Sprite og vodka.

Siden det er din første fest, bør du ikke blande så sterkt, så 50/50 eller 60/40.

 

Kos deg!

 

 

Haha 50/50 på første fest, er ikke det litt hardt? Selv jeg pleier ikke å blande det så sterkt, slenger vel i en 2-3 shots i drinken. 50/50 så fyller du altså halve glasset med brus, og så resten med sprit. Hva slags drink skal dette bli? Rølpe fyll på låven?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...