afdal95 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hva drikke bør man kjøpe på sin første fest? Liker ikke øl så godt.. Noen tips til gode drikker og ting man kan blande sammen? Hva er billig og hva er dyrt? Endret 1. november 2011 av afdal95 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor gammel er du ? Hva får du tak på eventuelt Lenke til kommentar
leorat Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) prøv vodka og burn eller Captain Morgan(rom) og cola! Vikingfjord blåbær er også god med sprite! Endret 1. november 2011 av leorat Lenke til kommentar
afdal95 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Får tak i det meste. Er 17. 5 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) rom + cola. jack daniels + cola. sprite + bacardi razz + burn. alle bør ha rikelig med is. Endret 1. november 2011 av Thomas_H Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Absint, straight. Jeg liker heller ikke øl . Endret 1. november 2011 av Pseudopod 5 Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Gin, Gordons, eller helst Beefeater. bland 2cl i et høyt glass, fyll på med kald sprite og isbiter. klem gjerne litt lime i også. Min favorittdrink. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hva drikke bør man kjøpe på sin første fest? 17 år gammel, Spiller ingen rolle sålenge man blir drita Endret 2. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
brk Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva drikke bør man kjøpe på sin første fest? 17 år gammel, Spiller ingen rolle sålenge man blir drita hehehe. godt poeng. Men, ikke drikk hjemmebrent. Slutt av drikkingen et par timer før du legger deg så slipper du kuppelhue og er frisk og rask med en gang du våkner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Urge / Fanta / Sprite og vodka. Siden det er din første fest, bør du ikke blande så sterkt, så 50/50 eller 60/40. Kos deg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Siden det er din første fest vil jeg anbefale deg å ikke gå for sprit. Første gangen jeg "drakk" tror jeg det var fire rusbrus som gikk ned, noe som var helt greit. Så jeg anbefaler deg fire til seks rusbrus eller cider. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Med tanke på at det er din første fest med alkohol i bildet vil jeg ikke anbefale deg å blande egne drinker. Siden du ikke liker øl kan jo cider eller rusbrus være tingen. Jeg er i hvertfall glad for at jeg lot spritflaska vente til jeg hadde nogenlunde kontroll over alkohol og dens påvirkning. -Deluze Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Drakk vodka rent på min første fest... Var rimelig heftig, ble lært opp av Elvis (ja han het det). Da var "the good old times". For min del i dag så er jack og cola beste drinken, enkelt og drit godt. Finn ut hva du liker best, surt, bittert eller søtt? bittert: Gin og Schweppes Tonic Gin og appelsin juice (litt søtt også selvsagt) Sur-søtt: Schweppes lemon + vodka Litt søtt: Schweppes russchian + vodka Middels søtt: jack og cola og gjerne par sitron skiver rum og cola og gjerne par sitron skiver Veldig Søtt: Fanta exotic + vodka Angående hvor mye du bør drikke, noe som er greit å få med seg... Bruk to fingrer sprit og resten blandevann. Og et hett tips er å ta seg en pause, snakk med noen damer eller noe etter hver drink, til du får feelingen på hvor påvirket du blir. Helst ikke mer enn en drink hver halvtime. Endret 2. november 2011 av Dammed 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg gikk rett på spriten på min første fest. Blanda meg fruktige cocktails på kjøkkenet ut av det jeg hadde med meg og det jeg fant i skap og kjøleskap på festen. Drakk vel ikke øl / cider / rusbrus / vin før etter at jeg hadde drukket i et halvt år. I alle fall ikke rent. Det var alltid oppsprita. Vil si det fungerer like greit som å jobbe seg oppover. Endret 2. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Vann Vann og brød kommer etterpå, sammen med husarresten 5 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jack Daniels og en skvett cola med is og lime? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg anbefaler urtete på det sterkeste. Det drikker jeg hver gang jeg er på fest. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Urge / Fanta / Sprite og vodka. Siden det er din første fest, bør du ikke blande så sterkt, så 50/50 eller 60/40. Kos deg! Haha 50/50 på første fest, er ikke det litt hardt? Selv jeg pleier ikke å blande det så sterkt, slenger vel i en 2-3 shots i drinken. 50/50 så fyller du altså halve glasset med brus, og så resten med sprit. Hva slags drink skal dette bli? Rølpe fyll på låven? Endret 3. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Smirnoff North blandet med sprite og litt lime smak. Edit: Hvorfor heter du Afdal95 hvis du er 17 år? regner med at du er født i 95 siden du heter det. Endret 3. november 2011 av Mats Aa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå