Gå til innhold

[Løst] Bærbar under 5K - skole + DIV

Anbefalte innlegg

Hei har tenkt kjøpe meg en ny bærbar til bruk i studiene og litt ellers. Det vil med andre ord være notering, surfing, og film titting som vil være hovedoppgavene til denne pc'en.

mine krav til pc'en:

(Helst)+4 GB RAM

(godt batteri) +4 timer

Stille!

Kom over denne: http://www.dustinhome.no/fujitsu-lifebook-ah531-ci7-27-4gb-500-156-w7p/product/5010609877

som koster 4699, syntes den så grei ut, hva tror dere?

pc'en kommer til å bli fraktet endel i sekk, så den bør tåle en liten trøkk. Det viktigste derimot er at den ikke tar av lydmessig, da min nåværende pc bråker såpass at 200 hoder snur seg når den går som værst...

Takk på forhånd for svar og meninger :thumbup:

Tilleggsinformasjon: Min nåværende bærbar er Acer Aspire 5730ZG

EDIT: 15.6" er det største jeg kan ha, vil også helst ha numerisk tastatur på siden da jeg studerer økonomi og skriver dermed mange tall..

Endret av Víkingasveitin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde kanskje prøvd å finne meg en Asus.

Denne er litt over, men virker ganske god.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647565#reviews

Takk for superraskt svar :thumbup:

Jeg så på den, syntes den så veldig god ut. Hvordan er byggekveliteten på den maskinen?

Den er egentlig litt over mitt budsjett, men skal vurdere det :)

EDIT: 15.6" er det største jeg kan ha, vil også helst ha numerisk tastatur på siden da jeg studerer økonomi og skriver dermed mange tall..

Kjøp en 13" og kjøp en numpad som tillegsutstyr.

F.eks

Hehe takk for tips, hadde helst sett for meg innebygd numpad, men hvis jeg finner en god pc som ikke har det blir det vell å kjøpe noe sånt kanskje :)

Lenke til kommentar

Du finner ikke bedre byggekvalitet enn hos asus, det er det beste merket som er imho. Har asus selv og er svært fornøyd! Forøvrig så har en kamerat samme pc som den jeg sendte link til, og det er en veldig god maskin samt stillegående. Ser ikke noe annen maskin som er like god til den prisen! :)

Lenke til kommentar

Du finner ikke bedre byggekvalitet enn hos asus, det er det beste merket som er imho. Har asus selv og er svært fornøyd! Forøvrig så har en kamerat samme pc som den jeg sendte link til, og det er en veldig god maskin samt stillegående. Ser ikke noe annen maskin som er like god til den prisen! :)

Okok, høres meget bra ut!

Om det ikke kommer noen flere anbefalinger blir det vell å gå for den :)

Lenke til kommentar

Jeg vet dog ikke åssen det er med batterilevetid! :/

Så en test av en lignende maskin bare med i7, og den hadde en batteri tid på 7 timer :)

Syntes denne Asusen så så bra ut at jeg tar å bestiller en jeg nå :thumbup:

Tusen Takk for hjelpen! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...