LBe Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei Er nykommer men en gang skal være den første . Ønsker tilbakemeldig på motivet. 1/50 sec, f/8, ISO 100, 35mm Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Litt trangt i overkant, litt mye forgrunn, synes jeg, bildet hadde kommer seg om du hadde latt kamera peke litt mer oppover. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Enig med Anskar, at du skulle pekt litt mer oppover. Selv synest jeg at det var et kjedelig motiv...eneste spennende er jo den ekstreme fargen på lastebilen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bilder i fugleperspektiv blir sjelden bra i mine øyne. Kom deg nedi bunnen av grustaket neste gang. Sett deg ned på huk forran lastebilen og bruk feks. en vidvinkel, slik at du får med grustaket også. Kunne blitt et fint bilde dette, hvis du hadde vert litt mer kreativ og "jobbet" litt mer for resultatet. Det første som dog slår meg i positiv grad er at bildet er skarpt og fint, og at fargen på lastebilen i seg selv fikk bildet til å gå fra kjempekjedelig til helt greit. Men vær litt mer kreativ neste gang Lenke til kommentar
LBe Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Takk for tilbakemeldinger. Har også en versjon der kameraet peker mer oppover. Problemet med den andre versjonen er at lastebilen (som vel er motivet her) da kommer for langt ned i bildet. Det er klonet vekk ganske mye på bildet jeg la ut her for å få vekk forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Men finn deg et annet motiv du, dette var ikke så interessant, dessuten er det vanskelig å gjøre noe utav en lastebil i et sandtak, da skal du i tilfelle være en svært så kreativ person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå