Chillin123 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Gjøre husarbeid for cash, du vet at om 3 uker e det 1 mnd til jul. Du kan spørre om tidlig julegave, har hendt jeg har fått det når jeg var yngre Skal ønske meg i7 2600k til jul Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Selg foreldrene dine. G 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Lol, dette er økonomi-delen av forumet... kan ikke forvente et svar på dette her Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Lol, dette er økonomi-delen av forumet... kan ikke forvente et svar på dette her Å faen... Glemte meg litt bort jeg! Haha. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Lol, dette er økonomi-delen av forumet... kan ikke forvente et svar på dette her Å faen... Glemte meg litt bort jeg! Haha. Fort gjort! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Hvis du skal kjøpe en strømforsyning, så ikke kjøp noe jalla-jalla ukjent merke. Kjøp f.eks en Corsair HX 650w, den holder lenge. Endret 2. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Kle deg fattislig slik at du ser ut som en rumensk tigger (husk å sverte ansiktet). Få tak i et falskt trekkspill. Sett deg ned foran et kjøpesenter, plasser et pappkrus på bakken og dra akkorder i hytt og pine. Folk gir deg gladelig penger for å holde kjeft. G 3 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574788 Vil denne klare AMD Phenom x4 975Be og et GTX560ti? Hvis du skal kjøpe en strømforsyning, så ikke kjøp noe jalla-jalla ukjent merke. Kjøp f.eks en Corsair HX 650w, den holder lenge. Har den nå, vil den klare det? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Selg foreldrene dine. G Menneskehandel er ulovlig. 1 Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Selg foreldrene dine. G Menneskehandel er ulovlig. Foreldre teller ikke. Ikke småbrødre heller. G 3 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Foreldre teller ikke. Ikke småbrødre heller. G Jo. De teller faktisk mest 1 Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Foreldre teller ikke. Ikke småbrødre heller. G Jo. De teller faktisk mest Selvfølgelig. De kan ikke verdsettes i penger. Derfor er de også verdiløse i denne sammenheng. G Endret 2. november 2011 av Gaidaros 2 Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Fra spøk til alvor. Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det. G 2 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Fra spøk til alvor. Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det. G Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt. Fra spøk til alvor. Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det. G Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til. Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt. G 2 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt. G Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ... Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt. G Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ... Så vær litt oppfinsom da. Dra til en møbelforretning og tilby dine tjenester slik at forretningen kan formidle kontakt. G 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vi ser brukernavnet ditt når du poster posten, så du må ikke signere hver eneste post. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vi ser brukernavnet ditt når du poster posten, så du må ikke signere hver eneste post. Ja, og... G 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå