PastaJensen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei har både sjekka diverse testar samt søkt i dette forumet, så eg må nesten få spør Lurer på varme/luftflyt i dette kabinettet, vil ZM80AHP Heatpipe få problemer med og halde Sapphire 9700np stabil? evt. andre brukande heatpipes/vifter? Håper nokon har erfaring/peiling på dette, då eg vil ha ein stilfull pc uten formykje støy i stua. Planen er og bruke Fortron/Source, 350W, ATX12V psu. Edit: Gløymte psu'n :wink: Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Så lenge du ikke har planer om å overklokke kortet ditt noe særlig, holder kjøleren i lange baner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Vil anbefale å ha ei vifte som blåser rett på heatpipen, ettersom den er faktisk dårligere enn stock kjøler uten Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Oki, har ingen planer om overklokking, ser at microplex snart får inn ein ny modell, som ser ut til og vera betre egna. Det som eg har lurt mest på er luftflyten i kabbinettet. Tipper det duger :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå