Anonym259235 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har nettopp installert GTA IV på Windows 7 som jeg har installert på mac. Når jeg skal starte spillet kommer det en feilmelding som sier at jeg ikke har i original eller riktig disk. Jeg hadde i riktig disk (dic 1). Har prøvd å sette i Disk 1 og 2. Hvordan fisker jeg det? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjøper spillet? Hvis du faktisk har kjøpt det; har du prøvd å starte installeringen på nytt? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Kjøper spillet? Hvis du faktisk har kjøpt det; har du prøvd å starte installeringen på nytt? Jepp, jeg har kjøpt det. Prøvde å installere på nytt som du sa, men har nøyaktige samme problem. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har du windows installert på harddisken, eller virtualiserer du windows? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Har du windows installert på harddisken, eller virtualiserer du windows? Jeg har full Windows, men bruker det i et program som heter Parallells. Alt skal funke nøyaktig som om det er en Windows PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå