Gå til innhold

Ny frisyre, trenger tips til hårprodukter!


mesha

Anbefalte innlegg

Har tenkt å prøve meg på ny frisyre og trenger litt tips til blant annet hvilke produkter som bør brukes i håret ifrh frisyre.

 

Stilen jeg har tenkt å prøve er denne:

manponytail9.jpg

 

Bør jeg bruke balsam? Hvilket hårstylingsprodukt anbefaler dere? Antar jeg skal holde meg langt unna f eks Renati i dette tilfellet?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shampoo og balsam er jo noe du bruker når du dusjer uansett. Når det kommer til stylingprodukter, trenger du vel niks og nada? For du binder jo opp håret... Kanskje noe molding cream for å la det legge seg litt på toppen, eller litt pomade med litt hold i. Jeg anbefaler Axe Shine Pomade, men vet ikke hvor bra det passer til den hårfrisyren. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må bruke balsam uansett når du dusjer. Shampoen åpner skjellagene i håret og vasker det, balsamen lukker igjen.

Det ser jo ut som håret på bildet er rimelig fett, så en eller annen pomade som gir det en smule skinn og tykkelse, men minimalt med hold?

 

Pomade kan ha bra hold også, det varier... så lenge du ikke bruker brylcrem da. :)

Lenke til kommentar

Du må bruke balsam uansett når du dusjer. Shampoen åpner skjellagene i håret og vasker det, balsamen lukker igjen.

Det ser jo ut som håret på bildet er rimelig fett, så en eller annen pomade som gir det en smule skinn og tykkelse, men minimalt med hold?

 

Pomade kan ha bra hold også, det varier... så lenge du ikke bruker brylcrem da. :)

Det var derfor jeg la til med minimalt hold :)

Brylkrem er søren jeg glætte saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...