Gå til innhold

[Løst] MacBook Pro 13" 2,4GHz VS 2,8 GHz

Anbefalte innlegg

hei!

har tenk til å gå til nyanskaffelse av en macbook pro. det jeg da lurer på er hva jeg skal velge mellom en 2,4 GHz dual-core Intel Core i5 eller en 2,8 GHz dual-core Intel Core i7?

ser det skiller 2500,- mellom disse, er det verdt pengene?

skal bruke den mest til skole/studiebruk, men samtidig til privatbruk hjemme. som noe nedlastinger av filmer osv.(kommer til å bruke ekstern harddisk til unødvendige filer)

den skal helst vare også til neste års studier!(synspunkter ang. dette?)

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for den med i5 og angrer ikke et sekund. Hvis du ikke skal drive med noe heftig redigering holder i5en i lange baner.

Du får jo også med 500GB HDD vs 320GB når du kjøper den dyreste, men dette er veldig lett å bytte selv.

Redigering av bilder i PS, Lightroom og Aperture går silkeglatt med i5en. Der er det RAMen det går mest på. Og siden jeg har oppgradert til 8GB RAM går alt dette glatt.

Lenke til kommentar

Jeg gikk for den med i5 og angrer ikke et sekund. Hvis du ikke skal drive med noe heftig redigering holder i5en i lange baner.

Du får jo også med 500GB HDD vs 320GB når du kjøper den dyreste, men dette er veldig lett å bytte selv.

Redigering av bilder i PS, Lightroom og Aperture går silkeglatt med i5en. Der er det RAMen det går mest på. Og siden jeg har oppgradert til 8GB RAM går alt dette glatt.

da har jeg bestilt i5'n, fant ut at det var tilstrekkelig etter mine behov!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...