suuhoo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hei Skal kjøpe meg nye deler nå, og skal dermed selge en god del til min bror. Men er usikker på hvilken pris jeg skal gi til han. Delene som jeg skal selge er: Cooler Master 690 Advanced II Cooler Master Silent Pro 600 Corsair 2x2gb + 2x2gb DDr3 XMS PC1200 cl9 AMD 965 BE Asus M4A87TD EVO Gigabyte Geforce GTX 460 OC Pluss en 500 GB harddisk Endret 1. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) 3.5k? Edit: Det er jo broren din! Endret 1. november 2011 av Boneraw Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Ok, så om jeg selger det til 3000 så er det ok pris (for hans del iallefall?) Han har bursdag snart så tenkte på å gi litt avslag på delene til han Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Høres mer ut som en fin julegave til broren din Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, det vil jeg si. er vel ca litt under halv pris det. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ok, så om jeg selger det til 3000 så er det ok pris (for hans del iallefall?) Han har bursdag snart så tenkte på å gi litt avslag på delene til han Virkelig.. serr ? Skal du selge det til broren din ?... Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Mener du jeg bør gi bort gratis? Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mener du jeg bør gi bort gratis? Kunne jo gjort det ; ) Men det er helt ditt valg ; ) Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Skulle gjerne gjort det, men er student med ikke så altfor god økonomi. Så det å gi vekk blir litt for dyrt dessverre. Skal jo oppgradere selv og trenger de kronene Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skulle gjerne gjort det, men er student med ikke så altfor god økonomi. Så det å gi vekk blir litt for dyrt dessverre. Skal jo oppgradere selv og trenger de kronene Godt poeng, godt poeng ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå