fotogigen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Testbilde nikon d3s. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer med nytt kamera! Bra skarphet på øynene her ja. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Grattis med nytt kamera...på min ønskeliste også.Men nå blir det vel ikke flere presanger på deg når Julebudsjettet er brukt opp?.. Bildet ble bra ja;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takk, hehe nei nå blir det vel ikke mer på en stund.. Skikkelig dyre greier dette... Får kjøpe noe fint til kjerringa som har vært snlill og vist forståelse for at dette er noe far trenger ; ) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Helt topp kvalitet!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette er mitt drømmekamera også ,og drømmen blir jo ikke mindre når jeg ser dette bilde. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Meget bra kattebilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg