MotoG Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I farta. Beskrivelse: akdakaklfjsgsgnwpgwgwgemgheghegheg Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ser ut til å fungere fint dette angående det tekniske, fint med de litt lysere moseflekkene i gresset som liver opp i en ellers kjedelig flate med gress. Komposisjonsmessig tror jeg du kan finpusse litt ved f. eks. begynne med å ta ca. halvparten mellom halen og v. bildekant. Om du hadde mulighet: en vinkling med kameraet helt nede i samme høyde som ekornet ville gitt et langt mer spennende bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Beskrivelsen forstår jeg ikke men det er vel ikke meningen heller...... derimot likte jeg godt bilde av denne sjarmøren i fart. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Flott skudd av den lille tassen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Teknisk sett bra gjennomført. Jeg mener bildet kunne tålt et tetter utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg