cromen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har opplevd blue screen 4 ganger i det siste, som oftest når jeg spiller spill som css og bf3. Det skjer noe med fargene i skjermen, alle farger kommer som noen streker på rekke nedover... Har også overclock'a til 4ghz, det kom noe om at "overclocking failed" den ene gangen jeg fikk bluescreen, men nå har jeg satt den ned igjen til 3.7GHz så tror ikke det skal være problemet. bruker HDMI kabel. Har Sapphire Radeon HD 6850 1GB GDDR5 Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Feil på skjermkortet sannsynligvis. Vanligvis har det gått noen RAM-brikker på kortet, som er umulig å fikse. Lenke til kommentar
Saftis. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Det fins mange typer BSOD, men heldigvis så har du en setning eller kode i Bluescreenen som kan gi oss ett bedre svar enn at det bare er BSOD. Det jeg ønsker at du gjør er, rett etter du har trykket på "på" knappen, trykker du med moderat hastighet på F8 knappen. Trykk "Enter" på "Deaktiver automatisk omstart" eller noe lignende. Prøv å framtvinge bluescreen. EDIT: I Bluescreenen så finner du koden som ser ut som for eksempel dette: unmountable_boot_volume (Altså med understreker i mellom ordene) Om det ikke står noe der, finn STOP:0x0000......, den koden er også en mulighet for å få funnet problemet. Endret 1. november 2011 av 1001zero 1 Lenke til kommentar
cromen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takker for svaret! skal prøve på det sist nevnte Lenke til kommentar
cromen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL bluescreen kode. Har bare fått dette når jeg spiller. Får det bare oftere og oftere, sånn 20min mellomrom. Noen som har noen tanker? eventuelt, vil det fungere og formatere pcen? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Opplevde lignende oppførsel når jeg kjørte 103 x 37, alle problemer forsvant når jeg satt 100 x 37 (eller enda høyere), HK tålte altså dårlig bus på 103, så om du også har satt den over 100 i din overklokk, prøv med 100 en stund. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL bluescreen kode. Har bare fått dette når jeg spiller. Får det bare oftere og oftere, sånn 20min mellomrom. Noen som har noen tanker? eventuelt, vil det fungere og formatere pcen? Hvilken kode får du? Lenke til kommentar
cromen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 fikset det med en formatering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå