Praevelox Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei, har nettopp fått innkalling til sesjon del 2, og fikk vedlagt et hefte, "Førstegangstjenesten - mangfold av muligheter". La merke til at det var flere tjenestemuligheter på nettsiden enn i heftet. Lurte bare på om det er fordi heftet kun er en forhåndsvisning på noen utvalgte tjenester, og om man finner resten på nettet, eller om det er en annen grunn. I tillegg, så lurte jeg på om når innkallingene startet? Skal inn til sesjon om ca. to uker, og lurer på om det er gode muligheter for at det ikke er fullt på enkelte tjenester. Tenker for eksempel på stormsoldat. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Du har definitivt ikke 100% råderett og valgfrihet i forsvaret nei. Er du heldig så kommer du inn på det du søker på, er du uheldig blir du plassert der de trenger deg mest. Lenke til kommentar
Praevelox Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hm.. Tror ikke jeg formulerte spørsmålet mitt skikkelig. Er klar over at det kun er et ønske og at jeg må søke. Lurte bare på hvorfor de angitte mulighetene er færre i heftet enn på nettsiden. I tillegg til spørsmålet om når innkallingene startet for 93-kullet Endret 1. november 2011 av Praevelox Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hm.. Tror ikke jeg formulerte spørsmålet mitt skikkelig. Er klar over at det kun er et ønske og at jeg må søke. Lurte bare på hvorfor de angitte mulighetene er færre i heftet enn på nettsiden. I tillegg til spørsmålet om når innkallingene startet for 93-kullet Rett og slett fordi de har de mest populære i heftet, mens det ville blitt en liten bok om du skulle hatt alt av stillinger i et hefte. Da jeg var i luftforsvaret hadde vi en halv dag der vi kunne snakke med nesten alle som reklamerte for sine stillinger. Endret 6. november 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå