Ludvig86 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Kult! Takker for tipset, men har ingen eksterme medium tilgjengelige for øyeblikket Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da får du vel bare kopiere ut det du eventuelt vil ta vare på med "vanlig fil kopiering da" . Dokumenter , bilder , mail (hvis ikke lagret på ekstern server) osv . Du har vel en eller flere USB sticks. Eventuelt brenne til CD eller DVD. Problemet ofte med dette er at man stort sett alltid i ettertid innser at man har "glemt" noe. Derfor mitt forslag med windows 7 image backup. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Det er så sant det med at " alltid i ettertid innser at man har "glemt" noe" Men så til problemet om hvor man skal kopiere filene over til! Det kan være en løsning for deg å lagre filene i en liten partisjon som du lager på disken du nå har, før du reinstallerer. Før man kan si noe mer om det, ta bilde fra din diskbehandling som viser både partisjoner på disken og brukt -ledig plass oversikt. Endret 25. november 2011 av wiberos Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg lovet screenshots av hvordan bruke Windows 7 image backup og mounte denne i ettertid . Når man er ferdig med å browse og bruke image backup via utforsker detatch VHD (siste bilde) Endret 25. november 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Denne "Windows.old" mappen, kan jeg slette den uten videre komplikasjoner? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Den kan du slette viss du ikke har noe innpå der fra før av som du vil ta vare på Alt du hadde før du oppgraderte til win 7 har lagt seg inn i den mappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå