Gå til innhold

Litt hjelp, bygging av ny pc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syntes det ser veldig fint ut, ikke langt unna hva jeg hadde gått for med det budsjettet.

forskjellen mellom de to er at den ene er TI versjon, det er ikke den andre, du har valgt rett (den med TI)

Er det stor forskjell mellom ytelse på ti contra non ti?

Lenke til kommentar

Jepp :)

Blander litt AMD inn også jeg her for å vise ytelsen:

Dårligste til beste:

GTX560->HD6870->GTX560Ti

Takk for hjelpen

Har bare et spørsmål til. Har jeg rett i at HK jeg hadde valgt ikke passer med RAM, og er dette et godt alternativ til 200kr ekstra?

http://www.dustinhome.no/asus-p8p67-pro-b31-p67-s-1155-atx/product/5010588578

Endret av Winterlight
Lenke til kommentar

jeg kan ikke skjønne hvorfor ram ikke skulle passe, og hvis det skulle være tilfelle, hvorfor det skulle passe bedre til det andre kortet.

men jeg har bygget endel sandy bridge maskiner, med litt forskjellige brikkesett og HK leverandører, men alle med det ramet, og det har fungert flott i alle!

Lenke til kommentar

jeg kan ikke skjønne hvorfor ram ikke skulle passe, og hvis det skulle være tilfelle, hvorfor det skulle passe bedre til det andre kortet.

men jeg har bygget endel sandy bridge maskiner, med litt forskjellige brikkesett og HK leverandører, men alle med det ramet, og det har fungert flott i alle!

Var bare jeg som surret litt. Første gang jeg bygger pc så har ikke så god peiling. Men jeg lurte fortsatt på om det andre HK ville være et bedre kjøp generelt sett, er det vært de 200kr ekstra?

Lenke til kommentar

de er ganske like, det er småting som skiller først og fremst tilkoblingsmuligheter og slikt.

f.eks har det dyreste integrert Bluetooth og en ekstra e-Sata kontakt, mulig det er andre småting også jeg bare skummet gjennom specs.

det er i alle fall den typen ting som det er veldig vanskelig for MEG å avgjøre om er verdt de 200 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...