Gå til innhold

BK: ... gitarspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg ser at jeg har fått en karakterstemme - og det er 2 - det hadde vært skikkelig artig om vedkommende var såpass tøff å kunne stå frem og forklare hvorfor han/hun har gitt terningkast 2. Da må jo bildet være utrolig dårlig - eller???

RAK-foto :hmm:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Synes dette er bedre en terningkast 2, bare for å si det. Det er en tulling her inne som bare er ute etter å lage f.....skap. Derfor har jeg bestemt meg for heretter å laste opp bildene mine for uten poengberegning.

Oppfordrer derfor også deg til å gjøre det samme. Du har satt fokuset på gitarhalsen, og lagt denne i en fin diagonal posisjon i bildeflata. Synes du har gjort en god jobb her, selv om det er noe uvant komposisjon. For kreativitet og komposisjon scorer du ganske høyt, men det kan virke litt for lyst. Poengsum = 4. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette er bedre en terningkast 2, bare for å si det. Det er en tulling her inne som bare er ute etter å lage f.....skap. Derfor har jeg bestemt meg for heretter å laste opp bildene mine for uten poengberegning.

Oppfordrer derfor også deg til å gjøre det samme. Du har satt fokuset på gitarhalsen, og lagt denne i en fin diagonal posisjon i bildeflata. Synes du har gjort en god jobb her, selv om det er noe uvant komposisjon. For kreativitet og komposisjon scorer du ganske høyt, men det kan virke litt for lyst. Poengsum = 4. :)

:new_woot: Hei og god kveld

Det var skikkelig hygelig å høre fra deg og ikke minst få den opplysningen om denne personen som driver med .....

Takk for kommentaren din - det at du synes det virker litt lyst - det er meningen - har også lagt på en vignettering her.

RAK-foto :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Likte nok sv/hv bildet bedre enn dette.Blir litt tamt i fargene og hvis mannene er hovedmotivet blir jo bakgunden litt rotete.

:DHei og takk for kommentaren din.

Tror nok du har misforstått dette bildet.

Tittelen er ... gitarspill - og da er det ikke mannen som er hovedmotivet, men selvfølgelig hånden og den delen av gitarhalsen som er skarp.

Det var liksom det som var hensikten med hele bildet - at jeg bruker bl. 2,8 netopp fordi jeg ønsker bare en liten del av bildet skarpt. Resten er bare med på å understreke tittelen.

Forslag: Ta litt mere tid til å SE på bildet, samt EXIF-dataene før du kommenterer - det hender man da får en aha-opplevelse.

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...