c-bool Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Som tittelen sier. Villet du kjøpt aksjer,lagret pengene på høgrente konto eller er det andre ting du villet invistert i? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 tror jeg ville satt de inn i et fond og latt de godgjøre seg der i en del år. Hvis du er inne på nordnet eller lignende, så ser du at ganske mange fond har hatt veldig høy avkastning om man ser på lengre enn ett års tid ca. Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ved hjelp av Rentersrente Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Meldt meg på et norskkurs. (Dersom jeg var deg, selvsagt). Endret 1. november 2011 av TMB 4 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjøpt flakslodd for alle pengene. Man må jo vinne med så mange lodd, eller hva? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 joda, men hvis du ikke vinner Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Når skal penga brukes? Umulig å komme med noen generisk strategi. Jeg ville dratt på jordomseiling. (Dvs det skal jeg, men om noen har noen hundretusen til overs kan dette fremskynde planene litt.) Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ville kjøpt aksjer og investert i diverse leiligheter/eiendommer i ferieland og lagt til utleie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå