Zilrion Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk meg ny laptop her på fredag og installerte over helga alt av windows updates osv. Siden den gang har windows explorer kræsjet jenvnlig når jeg browser rundt i mapper (neonganger crasher den med en gang jeg åpner my computer, mens andre ganger kan jeg holde på en liten stund). Jeg søkte litt rundt og prøvde ting som: Prøve safemode (skjer der også) Kjøre en Clean boot Kjøre anti-virus program kopiere explorer.exe fra c:/windows til c:/windows/system32 Har er litt info: Operating System MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1 Installation Date: 28 October 2011, 23:58 CPU Intel Core i7 @ 2.00GHz Sandy Bridge 32nm Technology RAM 16.0 GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24) Motherboard ASUSTeK Computer Inc. N53SN (CPU 1) Graphics Card GEFORCE GT 550M 2GB Noen ide om hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Novek Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Har Hadde samme problemet selv... ASUS x53SV: i7 2,2GHz, 8GB RAM, nvidia gt540m osv... edit/ ASUS kan gå og skamme seg... "ASUS webstorage" installeres med en ShellEX, som tydeligvis er ganske dårlig kodet... Avinstaller den, og alt fungerer som det skal (hverfall ift. mine tester som alltid feila før avinstalleringen)... Endret 3. november 2011 av Novek 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå