Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst] [Sony Ericsson C510] Henger seg opp og fryser etter å tidligere gitt beskjed om at SIM-kort ikke var tilstede

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Sony Ericsson C510.

Den har slått seg vrang. Det hele begynte med at den sluttet å fungere forrige uke. Jeg begynte, ut av det blå, å få beskjed om at SIM- kortet ikke var tilstede, at det var ubrukelig etc. Simkortet mitt funker fint det, og etter noen dager begynte telefonen å fungere igjen som normalt.

To- tre dager etter telefonen "fikset seg selv" har den begynt å henge seg opp. Den fryser, jeg har problemer med å slå telefonen på, og når den først kommer på henger den seg opp.

Den er ikke mer enn et år gammel, og jeg er sikker på at jeg ikke får garanti tilbake på den. Det mangler en liten plastikkdel rett ved ladekontakten, i tillegg til at plastikken er i dårlig stand. Ikke fordi jeg ikke har behandlet telefonen bra (det har jeg), men fordi plastikken de har laget telefonen av er i svært laber kvalitet.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har masse numre på telefonen, samt en del avtaler i kalenderen.

Skal aldri kjøpe Sony Ericsson igjen.

EDIT: Selvfølgelig en SE c510, ikke c501 som jeg opprinnelig skrev :(

Endret av FlinkeFreddy
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike problemer er ikke unikt på SonyEricsson, alle telefoner kan få feil. Har man mye viktige ting på telefonen burde man også gjevnlig ta backup. Solgte en del av C510 når den var ny, og kan ikke si at den har vært noe mere på service enn andre telefoner, men klart i blant kommer det noen "mandags telefoner".

Lenke til kommentar

Takker for svar. Vet at dette ikke kun gjelder SE, men problemet virker såpass konstruert at jeg ikke kommer til å kjøpe SE igjen. Ikke fordi alt er bedre, men grunnet prinsipp.

Har nå bestilt en HTC, håper den holder bedre.

Backup av diverse ting på telefonen er vanskelig på en slik telefon. Håper at det endrer seg nå som jeg trer inn i Android- verdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...