Niklasp Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Denne måneden er det mange høstnyheter å glede seg til. Her er november-mobilene Lenke til kommentar
c7 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke XE dobbelkjerne prosessor? Lenke til kommentar
yk24 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Galaxy nexus skal jo være den neste super telefonen men utifra jeg ser så er det Note som er det. Dersom man får 4.0 ICS på den så skal vel den være bedre. Eller overser jeg noe? Stor skjerm gjør meg ingenting så det trenger ikke å nevnes. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke XE dobbelkjerne prosessor? jo, det har den på lik linje med den orginale sensation og XL, men XE og XL kjører på 1,5ghz, mens orginalen kjører på 1,2ghz Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke XE dobbelkjerne prosessor?jo, det har den på lik linje med den orginale sensation og XL, men XE og XL kjører på 1,5ghz, mens orginalen kjører på 1,2ghz Nei, kun enkeltkjerne desverre: http://www.dinside.no/879829/htc-annonserer-sensation-xl. Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note? Galaxy nexus skal jo være den neste super telefonen men utifra jeg ser så er det Note som er det. Dersom man får 4.0 ICS på den så skal vel den være bedre. Eller overser jeg noe? Stor skjerm gjør meg ingenting så det trenger ikke å nevnes. Ifølge en facebookmelding fra Samsung Italia så får Galaxy Note ICS i løpet av andre kvartal 2012. Lenke til kommentar
yk24 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke XE dobbelkjerne prosessor?jo, det har den på lik linje med den orginale sensation og XL, men XE og XL kjører på 1,5ghz, mens orginalen kjører på 1,2ghzNei, kun enkeltkjerne desverre: http://www.dinside.no/879829/htc-annonserer-sensation-xl.Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?Galaxy nexus skal jo være den neste super telefonen men utifra jeg ser så er det Note som er det. Dersom man får 4.0 ICS på den så skal vel den være bedre. Eller overser jeg noe? Stor skjerm gjør meg ingenting så det trenger ikke å nevnes.Ifølge en facebookmelding fra Samsung Italia så får Galaxy Note ICS i løpet av andre kvartal 2012. Jo men jeg spurte om noen var enig med meg i at det blir en bedre telefon en galaxy nexus med ISC eller var det noe jeg overså. Når den kommer er vel en annen sak. Jeg synes bare at note er bedre speca. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dere tok ikke med den største nyheten; Galaxy Nexus??? 1 Lenke til kommentar
icejackq Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 hmm Samsung note har vel ikke super amoled plus skjerm, den har vel HD Super AMOLED Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 hmm Samsung note har vel ikke super amoled plus skjerm, den har vel HD Super AMOLED Det har jo ikke Nexus heller. Lenke til kommentar
CRF Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hmm, en lovende Motorola-telefon! Jeg stusser over hva jeg skal velge; Galaxy Nexus, Galaxy Note, Sensation XL eller vente på den oppgraderte versjonen av Galaxy S2 som er ventet å komme på nyåret? I skrivende stund er jeg på min Desire HD og ønsker noe helt nytt i min neste mobil - ihvertfall Android 4.0. Nok et mobildilemma... :-) Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blir spennende å lese testen av Galaxy R. Det blir den billigste mobilen på markedet med dobbeltkjerneprosessor ved siden av LG 2x. Hvordan er forresten Samsungs oppdateringshistorikk? Er de flinke til å oppdatere til nyere versjoner av Andriod? Hadde vært interessant å vite om noen av disse får ICS. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blir ikke lett å velge noe nå nei. Hadde tro på nexus, men igjen gjorde de det idiotiske å ikke lagde plass for minnekort. Når alle de andre telefonene har det, hvorfor i all verden kan de ikke ha det på nexusen å. Heller sterkt mot motorola'en. Den er jo både topp spekka, tåler en trøkk og har et utseende som skiller seg ut. 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ser flere av mobilene har fått NFC støtte nå, det er bra Blir for dumt å ikke ha det med nå i 2011.. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nokia 100: "og er myntet på de som vil ha en telefon som kan ringe, og ikke så mye annet enn det." Telefonen har faen meg ikke volum knapper på siden. Luksus. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nokia 100: "og er myntet på de som vil ha en telefon som kan ringe, og ikke så mye annet enn det." Telefonen har faen meg ikke volum knapper på siden. Luksus. hehe Joda men er altid marked for basic-mobiler også, ikke alle som kjøper smartmobiler idag heller da Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon! Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note? +1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon! Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note? +1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget. Nexus er pure Android. Det er min grunn til å velge Nexus. Om dette betyr noe er jo selvfølgelig veldig individuelt. 1 Lenke til kommentar
yk24 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon!Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?+1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget.Nexus er pure Android. Det er min grunn til å velge Nexus. Om dette betyr noe er jo selvfølgelig veldig individuelt. Men pure Android kommer vel til de andre telefonene til neste år også (f.eks Note) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Men pure Android kommer vel til de andre telefonene til neste år også (f.eks Note) Neppe. Du vil nok uansett finne en versjon av TouchWiz på Note og andre Samsung mobiler, mens Sense blir å finne på HTC sine, MotoBlur på Motorola osv. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nexus er pure Android. Det er min grunn til å velge Nexus. Om dette betyr noe er jo selvfølgelig veldig individuelt. Tenker i samme bane. Har hatt nexus one siden lansering nå, og tenker å fortsette med nyeste nexus iløpet av neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg