kristoffer_R Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hei alle sammen. I dag lanserte jeg ProffBlogg.no, en tjeneste jeg har jobbet med en stund. ProffBlogg er en tjeneste som gjør det lett å opprette og drive proffe Wordpress-blogger med eget domene, brukerveiledning og lidenskapelig support integrert direkte i WordPress sitt kontrollpanel, ingen reklame og raske servere. Umiddelbart etter bestilling er bloggen ferdig satt opp og klar til bruk, noe som på egenhånd er en krunglete og vanskelig prosess for de uten spesielle datakunnskaper. Jeg lurer på hva dere synes. Har dere noen tilbakemeldinger? Hva er bra og hva bør forbedres? - Kristoffer R. Endret 1. november 2011 av kristoffer_R Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hello, Here is the video feedback I made you: http://www.youtube.com/watch?v=CJzqtgzEg08 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Virker ikke som om CSSen laster. Har prøvd i Chromium og Firefox. Alt er bare rett nedover hos meg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Loadet som det skulle for meg men themet er rimelig oppbrukt etterhvert Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hadde vært fint om du opplyste hvilken nettleser du bruker siden det fungerte for deg. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Stilarket lastes ikke her heller. Firefox 7.0.1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lastet som det skal for meg i standard browserne jeg bruker teste med. firefox 7.0.1 ie5 ie6 ie7 ie8 ie9 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Testet i: (linux) Chromium 15.0.874.106 Firefox 7.0.1 Opera 11.52 Konqueror 4.7.2 Siden det ikke bare er hos meg så er det et eller annet merkelig ute å går. Lenke til kommentar
pmba Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Laster ikke CSS her heller. Firefox 7.0.1. Lenke til kommentar
agm Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kan jo se ut som det er noe galt med oppsettet av W3 Total Cache eller HTTP komprimeringen. Lenke til kommentar
kristoffer_R Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Oi, beklager det. Det er fikset nå. Merkelig hvordan det plutselig oppsto, jeg har ikke endret på noe i W3 i det siste. Jaja. ------ Takk for tilbakemeldingen PhillipDyhrHobbs! Morsomt med videoanmeldelse!/Thanks for the video review, PhillipDyhrHobbs! Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei Kristoffer, Your very welcome (i understand norwegian as well, thanks for writing in english Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå