SiR0 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Brenner du for kamera, objektiver og fotografering? Vi søker ny deltidsjournalist Endret 1. november 2011 av Aetius Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Synd det blir litt upraktisk å pendle til Oslo.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Synd det blir litt upraktisk å pendle til Oslo.. Pyse! Lenke til kommentar
morlie Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skulle gjerne søkt på dette, passer fint med fotolinjen på FHS jeg går på, men blir nok litt langt å pendle fra alta til oslo ^^ Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Norge er mer enn Oslo. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Norge er mer enn Oslo. Helt klart, men for å teste kameraer for oss er det nødvendig med regelmessig tilgang til vår testlab. Som ligger i Oslo. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Damn! Bare vent et par år, så er jeg helt med! Men nå studerer jeg i Trondheim Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om Akam kan vente til jeg er ferdigutdannet, så blir det jo noe annet. Da kan jeg f.eks. lage 3D-modeller av kameraene, så det så. /OT Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er egentlig ikke behov å publisere artikkelen for å få en mann inn i stillingen. Det holder å sende en mail til Tomsi Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Pendler allerede til oslo, men ser ikke at det lar seg forene med en 100% stilling fra før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er egentlig ikke behov å publisere artikkelen for å få en mann inn i stillingen. Det holder å sende en mail til Tomsi Det er det nok ingen vits i, av samme årsak som neste poster: Pendler allerede til oslo, men ser ikke at det lar seg forene med en 100% stilling fra før. Dvs. Jeg pendler kun til Lysaker ... Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er det nok ingen vits i, av samme årsak som neste poster: Pendler allerede til oslo, men ser ikke at det lar seg forene med en 100% stilling fra før. Jeg er bare frilanse, men det er i hvert fall fint lite av testingen som må gjøres i vanlig arbeidstid. Helger, kvelder og natt fungerer fint! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Litt av pointet er å opprettholde et redaksjonelt miljø, så det er ønskelig at den som ansettes benytter våre kontorlokaler i Oslo, sammen med oss andre (og da selvsagt samtidig med oss andre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg