sibs Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har skulktet endel på Vgs, og idag ringte læreren til mamma og pappa og informerte dem om det. Mamma holder på å besvime og sier at jeg er "ferdig" når hun kommer hjem. Hva skal jeg gjøre? De er så rasende som aldri før, og de kommmer aldri til å tilgi dette helt. Vi skal snakke om dette om to timer. HVA skal jeg gjøre? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Konkulf Skrevet 1. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2011 Ta imot det som kommer, din egen dumhet som gjør at du skulker. 12 Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 He he. Etter den søte kløe kommer den sure svie. Eneste lure er å love dem at du skjerper deg , og at du faktisk gjør det. Alle sier det sikkert til deg, men du vil angre hvis du ikke går på skole. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 "If you do the crime you do the time" Hva ellers kan du gjøre? Legg deg flat, innrøm at du gjorde en feil og håp på det beste... Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Si det som det er og love forbedring, enkelt og greit. Og så må du holde lovnaden da, sjølsagt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Legg deg flat, tenk seriøst over hvordan du har prioritert livet ditt og begynn med blanke ark. Du har alt å vinne og alt å tape... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har skulktet endel på Vgs, og idag ringte læreren til mamma og pappa og informerte dem om det. Mamma holder på å besvime og sier at jeg er "ferdig" når hun kommer hjem. Hva skal jeg gjøre? De er så rasende som aldri før, og de kommmer aldri til å tilgi dette helt. Vi skal snakke om dette om to timer. HVA skal jeg gjøre? Nei, løpet er kjørt for deg gitt. RIP. 3 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vgs? Det betyr at du straks er voksen.. Foreldrene dine har med rette styrt livet ditt i en god stund, men nå er det på tide for dem å innse at lillegutt kan gjøre som han vil. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I stedet for å si hva du bør gjøre, vil jeg heller stille deg et spørsmål. Ønsker du å droppe skolegang, kanskje få 200-300 000kr i årslønn, eller ønsker du å ta en utdanning og få 400-600 000 kr i årslønn? Eller sagt på en annen måte: Ønsker du 20 000kr i måneden eller 40 000kr i måneden resten av livet? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fortsett å grave din egen grav eller fyll igjen grava. 8D Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvordan har det gått? Når slikt skjer har du ikke annet valg enn å ta det som det kommer. Du vil klare deg gjennom det, selv om det kan bli en skikkelig tøff runde. Bare vær hard, og tro på deg selv. Du er deg selv, og du lar deg ikke vippe av pinnen for slikt plukk! Lenke til kommentar
Bekka- Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Slutt å skulke da vel. Du går på skolen av en grunn, hvis du er lei, skaff deg en jobb. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Først: :!: Så: Har læreren informert deg om at fraværet ditt var så høyt at det begynte å ringe bjeller FØR hun ringte til foreldrene dine? Uansett så er du vel barn og skolen har rett til å ringe foreldrene dine no matter what. Kanskje på tide å begynne å ta ansvar for egen læring? Endret 1. november 2011 av Arne Lenke til kommentar
sibs Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takker for svar. Jeg gjorde det dere sa. Jeg la alle kortene på bordet, og la meg flat. Det har hjulpet delvis, men sure er de forstt(mildt sagt) I morgen er det møte med kontakt læreren. Tusen takk for alle svar! 2 Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 problemet er jo ikke at de er sure, men at du ødelegger fremtidsmulighetene dine og de prøver å bjeffe deg til å komme på rett spor. hvis du skulker nok til å ikke få karakterer så har du jo kastet bort 1 år av livet. skulket endel på vgs selv, mirakuløst nok fikk jeg godkjent alle fag (mer pga gode prøveresultater enn ok oppmøte) men hvis jeg måtte gått om igjen hadde jeg nok falt helt av og gitt opp.. russetiden var ikke så bra at jeg ville tatt alt om igjen. Lenke til kommentar
sibs Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Fraværet har faktisk ikke vært skyhøyt. Det er mer en engasjert lærer, som har skjønt situasjonen fra tidlig av. Veldig mange lærere kunne ignorert dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fraværet har faktisk ikke vært skyhøyt. Det er mer en engasjert lærer, som har skjønt situasjonen fra tidlig av. Veldig mange lærere kunne ignorert dette. Kjøp en pen bukett til den engasjerte læreren! Jaggu er du heldig som har noen som virkelig bryr seg om deg - lykke til Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fraværet har faktisk ikke vært skyhøyt. Det er mer en engasjert lærer, som har skjønt situasjonen fra tidlig av. Veldig mange lærere kunne ignorert dette. Håper det er en sitvasjon som du løser greit. Husk at det er med utdanning du senere i livet får frihet til å gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå