Gå til innhold

BK: Lavt Høstlys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting galt med skarpheten på den lille versjonen, men hvis man klikker seg frem til den store, så erskarpheten litt mer ""lubben"...

 

Ok, synes du at jeg har tatt for mye skarphet. Beklager at jeg ikke helt forstår begrepet ditt. Jeg har brukt skarphet i 2 omganger. Et oppskarpingslag i photoshop med høy mengde og liten radius. Og en runde med oppskarping etter at jeg har redusert størrelsen til web. Jeg jobber litt med skarpheten og er interessert i å få den best mulig. Så er interessert i innspill til forbedringer der.

 

Veldig hyggelig å få så konkrete tilbakemeldinger fra alle.

Lenke til kommentar

Ingenting galt med skarpheten på den lille versjonen, men hvis man klikker seg frem til den store, så erskarpheten litt mer ""lubben"...

 

Ok, synes du at jeg har tatt for mye skarphet. Beklager at jeg ikke helt forstår begrepet ditt. Jeg har brukt skarphet i 2 omganger. Et oppskarpingslag i photoshop med høy mengde og liten radius. Og en runde med oppskarping etter at jeg har redusert størrelsen til web. Jeg jobber litt med skarpheten og er interessert i å få den best mulig. Så er interessert i innspill til forbedringer der.

 

Veldig hyggelig å få så konkrete tilbakemeldinger fra alle.

Jeg mener at skarpheten er LITT for dårlig (Snakker nå om den store versjonen av bildet, som man får ved å klikke to ganger)

 

En årsak kan være at bildet blir forvandlet i størrelse av nettsiden utover den oprinnelige størrelsen, noe som resulterer i et bilde som er "dratt ut" eller evt. inn.

 

Det kan man finne ut hvis du laster opp bildet på egen server og linker direkte til bildet. Da ser man bildet slik det er.

 

EN annen årska kan være at skarpheten bare er LITT dårlig og at man kunne dratt litt hardere i spakene anngående dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...