Substitute Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kom med kommentarer. Spesielt hva jeg kan forbedre og hva som jeg burde gjort annerledes. Takk for alt dere kan bidra med. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Et kjedelig motiv med ei meget interessant lyssetting. Jeg ville ha kjørt opp gult en smule, synes det er litt i meste laget med magenta, spesielt i forgrunnen. Men dette er jo mye en smaksak. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Må desverre si meg litt enig i Anskar her. Bortsett fra det med fargene. Et helt greit naturbilde som ikke skiller seg ut på noe spesielt måte. Dessuten så syntes jeg skarpheten var litt tvilsom... ? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Interessant gutter. Takk skal dere ha. På hvilken måte er skarpheten litt tvilsom, kan du utdype dette? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Pent lys og fine skygger, men noe intetsigende motiv. Ser ingenting galt med skarpheten. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ingenting galt med skarpheten på den lille versjonen, men hvis man klikker seg frem til den store, så erskarpheten litt mer ""lubben"... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Ingenting galt med skarpheten på den lille versjonen, men hvis man klikker seg frem til den store, så erskarpheten litt mer ""lubben"... Ok, synes du at jeg har tatt for mye skarphet. Beklager at jeg ikke helt forstår begrepet ditt. Jeg har brukt skarphet i 2 omganger. Et oppskarpingslag i photoshop med høy mengde og liten radius. Og en runde med oppskarping etter at jeg har redusert størrelsen til web. Jeg jobber litt med skarpheten og er interessert i å få den best mulig. Så er interessert i innspill til forbedringer der. Veldig hyggelig å få så konkrete tilbakemeldinger fra alle. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ingenting galt med skarpheten på den lille versjonen, men hvis man klikker seg frem til den store, så erskarpheten litt mer ""lubben"... Ok, synes du at jeg har tatt for mye skarphet. Beklager at jeg ikke helt forstår begrepet ditt. Jeg har brukt skarphet i 2 omganger. Et oppskarpingslag i photoshop med høy mengde og liten radius. Og en runde med oppskarping etter at jeg har redusert størrelsen til web. Jeg jobber litt med skarpheten og er interessert i å få den best mulig. Så er interessert i innspill til forbedringer der. Veldig hyggelig å få så konkrete tilbakemeldinger fra alle. Jeg mener at skarpheten er LITT for dårlig (Snakker nå om den store versjonen av bildet, som man får ved å klikke to ganger) En årsak kan være at bildet blir forvandlet i størrelse av nettsiden utover den oprinnelige størrelsen, noe som resulterer i et bilde som er "dratt ut" eller evt. inn. Det kan man finne ut hvis du laster opp bildet på egen server og linker direkte til bildet. Da ser man bildet slik det er. EN annen årska kan være at skarpheten bare er LITT dårlig og at man kunne dratt litt hardere i spakene anngående dette. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noob! Ikke link til flickr, men last bildet opp her som fil i tråden din slik reglene sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå