Øystein Brembo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sofie igjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flot, flot og insisterende portræt. Perfekt komponeret og beskåret. God balance mellem sort og hvidt. Flot skarphed i fokus. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Meget meget flott portrett. Nydelig uttrykk, med ett svært flott lys. Bitte litte trekk for modellens venstre hånd rett bak øret, men den må vel være der for å holde håret unna kinnet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nydelig portrett av denne vakre unge damen. Og ja, det rare som skjer på din skjerm, skjer på min skjerm også, Øystein. Så merkelig det var da. Hadde vært interessant å vite hva det kommer av at det er slik. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Orignalen er lagt ut med ProPhoto RGB profil, den lille versjonen har profil strippet bort og vil vel da tolkes som sRGB av browsere. Hva browsere gjør med en med ProPHoto RGB er browseravhengig. For færrest mulig slike problemer lønner det seg vanligvis å gjøre en konvertering til sRGB før du legger ut bildet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Tusen Takk det viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Behageligt med en fin tone i bilde og helt topp komp. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Glimrende Øystein:) Finner ingen ting å pirke på her. Rett og slett et vakkert portrett i mine øyne. Du MÅ legge på en mørkere bakgrunn, da blir dette flotte bilde om mulig enda et hakk bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg