PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei, tenker det er på tide med en ny maskin da min begynner å dra på åra. Har satt opp en liste med litt ting. Kommer til å bli spilt feks SC2 og BF3 på den. Asus Geforce GTX 560Ti Asus P8H61-M EVO B3 H61 Corsair 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE Intel i7 2600k OCZ Agility 3 Ace Microtower Ser dette ut som ett greit oppsett og vil min Mist PSU på 500watt holde greit til dette? Kommer sikkert en vanlig 3,5" disk i tillegg etter hvert. Noen som kjenner til skjermkortet? Bråker det mye? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ville valgt et hovedkort med enten P67 eller Z68 Chipset :-D Minne du har valgt har en høyere frekvens enn det hovedkortet støtter. En ny strømforsyning kan også komme godt med, og husk det er ikke bare watten som er viktig. Og ville valgt et større kabinett, siden det blir grusomt trangt med et Micro-ATX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg er keen på å ha M-ATX da det ikke tar så mye "plass" på rommet. Da tenker jeg at jeg erstatter HK med Asus P8P67-M B3 P67 som også støtter høyere hastighet på rammen. Det er vel ett bedre valg? Edit: Takker for svar, er en stund siden jeg fulgte med på hardware fronten Endret 1. november 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå