sindrecyril Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei. Håper noen her kan gi meg et godt svar for nå går det ikke fremover med utviklingen her... Jeg har en Acer Aspire 5820 TB som jeg forsøker å koble opp mot min Samsung Galaxy s2 via bluetooth. Første gang jeg la til telefonen installerte den en rekke ting som gav meg tilgang til 4-5 tjenester... Men jeg fikk ikke til å overføre filer mellom PC og telefon... og det kom en varselstrekant på enheten. Feilmeldingen jeg får er at ytre bluetooth-enheter ikke kan installeres og at driveren ikke er å finne... Jeg forsøkte å laste ned driver fra acer.com og installerte denne, men midt i installasjonen stanset den pga en feil og gikk tilbake til det opprinnelige... nå har jeg da mistet alle de andre tjenestene også Spørsmålet er da: 1. Hvordan får jeg oppdatert bluetooth driveren min (eller det som kan være skylden) slik at jeg får det til å virke igjen. 2. Hvordan får jeg fikset det opprinnelige problemet så jeg kan overføre f.eks et bilde via bluetooth fra mobilen til Pcen. Setter stoooooooooooor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå