EmmJay Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 En vellykket gjenoppliving eller et stykke nostalgi som burde fått hvile? Les hele saken Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 har ikke trua i det hele tatt .. blir jo bare enda ett FPS :| det finnes jo 1000 av dem.... tror det hadde gått bedre om de beholdt strategi sjangeren istedet 3 Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Når det kommer til gameplay synes dette ligner mye mer på Crysis 2 enn Deus Ex egentlig. Ser ganske artig ut, tror ikke det har så mye å si at det er en reboot. Virker som et individuelt skytespill Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 "Ett skytespill inspirert av Syndicate" burde vært tittel på dette. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Problemet er jo at hvis de kun hadde laget en versjon av originalen med oppgradert grafikk ville de neppe solgt på langt nær så mye som de gjør med en FPS-variant. Det er pengene som rår. Forøvrig liker jeg at det kommer et nytt Syndicate-spill i det hele tatt enn at serien blir liggende død og begravet i sin helhet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jaja, da ble det ikke noe nytt syndicate på meg. Nok ett FPS. Det kommer ut nok til å holde FPS fixen min fylt til randen i lang lang tid. Ser heller ikke ut til at han fikk med seg Mind Hack, som lot deg hacke fienden og få han på din side i en viss tid. Synd, mulig det blir med kjøp etterhvert for co-op, men da må jeg få med meg 2-3 venner på det. PS: Sandkasse metaforen var ganske slapp, eller mener du Syndicate 1 var ett barnespill? Endret 1. november 2011 av Ghaundan Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 En vellykket gjenoppliving eller et stykke nostalgi som burde fått hvile? Er dette et lurespørsmål? Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Seriøst. hvorfor i alle dager skall alle min gamle favoritt serier som "Gjennopplives" bli maltraktert til ett FPS. Nå har disse forbanna FPS spillene tatt Fallout serien, X-Com serien og til og med Syndicate... For meg, hadde det vært bedre om disse bare hadde fått hvile i fred. Denne måten å bringe IP tilbake på er omtrent som å grave opp ett lik og ta nye klær på det. Det blir bare ikke bra. 1 Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var veldig skeptisk til å begynne med, men jeg liker veldig godt hvordan spillet ser ut. Har forhåndsbestilt og håper at dette kan bli like bra som DE:HR. Paradox jobber uansett med en spirituell oppfølger til Syndicate så vi får sette vår lit til at de leverer det spillet alle tenkte på når de først hørte om en Syndicate remake. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke noe særlig problem med at de gjør det til FPS, men etter å ha sett den 10 min lange walkthroughen de lagde så virker det for meg som om Syndicate navnet ikke er stort annet enn ett klistremerke som skal lure inn flere kunder. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Orker ikke å la meg provosere av hva slags navn de setter på det neste "uberbra" fps spillet vi har hundrevis av allerede. Registrerer at det ser forferdelig uinteressant ut, og lar det være med det. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det jeg ser som det største problemet er at den "ekte" serien nå er offisielt død og begravet for godt. Så lenge vi ikke fikk noe som helst nytt hadde vi i det minste håpet, men nå har vi ikke det engang. FPSer har vi mer enn nok av fra før. Hva blir den neste serien som "gjenopplives" som FPS? Little Big Adventure? Sonic? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Essensen er at dette ikke har noe med orginalen å gjøre. Bare la være å se på det som syndicate, og tenk at det er ett nytt skytespill i rekka, så får det stå eller falle på de premissene. Det er selvfølgelig skuffende at man ikke fikk ett "nytt syndicate" som "lovt", men slik er det bare. Ellers stusser jeg litt på det med cyberpunk er filmer som Tron og Minority Report Cyberpunk? AtW Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Å leke i sandkassen var noe av det morsomste jeg visste da jeg var liten gutt. Gjør jeg det samme i dag, kommer ikke bare folk til å se på meg som en idiot – jeg kommer også til å føle meg som en idiot. Lekte mye i sandkassen når jeg var liten selv. Men selv nå som jeg har blitt eldre blir jeg fortsatt møtt av rare blikk når jeg sier at jeg spiller sandkasse spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Essensen er at dette ikke har noe med orginalen å gjøre. Bare la være å se på det som syndicate, og tenk at det er ett nytt skytespill i rekka, så får det stå eller falle på de premissene. Det er selvfølgelig skuffende at man ikke fikk ett "nytt syndicate" som "lovt", men slik er det bare. Ellers stusser jeg litt på det med cyberpunk er filmer som Tron og Minority Report Cyberpunk? AtW Poenget er at så lenge vi godtar at de utnytter navnet på denne måten har de ingen grunn til å gi fansen det de faktisk vil ha, men gir heller mainstream-folket det de vil ha. Dvs en standard FPS helt etter boken. Tenk selv. For å lage en moderne FPS (dvs en FPS etter år 2000) trenger man: - En "tøffing" i hovedrollen. Helst mannlig, siden de er hakket tøffere pga større muskler. Klart vi trenger muskler for å bruke pistol. Oftest tilknyttet militæret på et eller annet vis siden jobben deres er å se tøffe ut. - En gruppe mer eller mindre identiske fiender (soldater, terrorister, aliens osv) for å slippe å lage så mange modeller. Kan man kalle dem kloner i historien har man skutt gullfuglen. Da er det bare å pøse på med identiske fiender gjennom tre hele spill uten at noen klager. (FEAR...) - En eller annen kobling mellom tøffingen og fiendene for å gi ham/henne grunn til å skyte dem. Ikke nøye hvilken kobling, så lenge de er slemme. - Våpen: En pistol, en hagle, en maskinpistol eller maskingevær og kanskje noe kraftigere. Gjerne sniper rifle. Håndgranater kan også funke, men er strengt tatt ikke nødvendig. - Til sist trenger man noe for å gi spillet en egen identitet, men det er strengt tatt ikke så viktig. Bare legg på noe tilfeldig tull ingen bryr seg om. Dette er selvsagt ikke helt seriøst, men tenk etter hvor mange FPSer det faktisk passer til? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette var for så vidt et litt morsomt element av spillet, men for meg reiser det et ganske stort spørsmål: Hvorfor skal jeg trykke på knapper og hacke meg inn i sinnet til en person og få han til å ta selvmord, når jeg bare kunne rettet geværmunningen mot han og trukket av? Jeg må påpeke at jeg bare har sett en brøkdel av spillet, men i de scenene jeg fikk med meg, lot ikke denne tanken til å ha spilt spesielt stor rolle i utviklingen. Selv drømmer jeg om å få valg som dette rundt denne funksjonen: "Å forfalske et selv mord får meg (altså karakteren jeg spiller i Syndicate) til å se bra ut, men er veldig feigt/skittent spill/lite troverdig for denne personen/en veldig praktisk løsning" hvor alle valgene får egne konsekvenser. En slags mer ektefølt og dyp versjon av den falske og grunne BioShock-moralen rundt Little Sisters. Jeg kan vel alltids drømme antar jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Det kom nok som en overraskelse på mange at nyutgivelsen av Syndicate ikke lenger er den gamle symbiosen av strategi og action slik vi kjenner de gamle spillene, men snarere noe langt mer moderne. Kom igjen, har du så lite tru på lesarane dine? Eg trur ikkje nokon vart overraska då dei "gjennoppliva" nok ein klassikar som eit uinspirert FPS, med Genericpants McStubble i hovudrolla. Fordi det og covershooters er dei to sjangrane ein har. Eg synest de heller kan vie tid til å dekke Paradox' Cartel, sjølv om dei kanskje ikkje har fullt så mange fancy preview events. Endret 1. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette var for så vidt et litt morsomt element av spillet, men for meg reiser det et ganske stort spørsmål: Hvorfor skal jeg trykke på knapper og hacke meg inn i sinnet til en person og få han til å ta selvmord, når jeg bare kunne rettet geværmunningen mot han og trukket av? Jeg må påpeke at jeg bare har sett en brøkdel av spillet, men i de scenene jeg fikk med meg, lot ikke denne tanken til å ha spilt spesielt stor rolle i utviklingen. Selv drømmer jeg om å få valg som dette rundt denne funksjonen: "Å forfalske et selv mord får meg (altså karakteren jeg spiller i Syndicate) til å se bra ut, men er veldig feigt/skittent spill/lite troverdig for denne personen/en veldig praktisk løsning" hvor alle valgene får egne konsekvenser. En slags mer ektefølt og dyp versjon av den falske og grunne BioShock-moralen rundt Little Sisters. Jeg kan vel alltids drømme antar jeg. Om man skal holde seg til syndicte-universets tematikk, så virker ikke disse organisasjonene videre opptatt av diskresjon AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Der må jeg ærlig innrømme at jeg kommer til kort, jeg har ikke vært borti serien før. Høres kanskje ut som om det er en fordel om man skal spille dette spillet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Coop-trailer for Syndicate: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå