Ensombryrseg Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Den låta jeg mener er tidenes beste, er Money For Nothing av Dire Straits. På andre plass til jeg foreslå denne: http://www.youtube.com/watch?v=5WpRnjxuBys Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo blitt en klisje, men likevel umulig å komme forbi Stairway to Heaven. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg synes tidenes beste låt er en av de simpleste låtene som er laget. Det er ikke noe komplisert oppbygging, ikke noe sinnsyke riffs eller andre ting, og ingen mindblowing vokal. Likevel den vakreste låten som er laget, og det er ganske så vanskelig når man har så enkle hjelpemidler synes jeg. Og da snakker jeg selvfølgelig om Beatles/Geroge Harrison sin Something Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg mener at det ikke finnes noe tidenes beste låt og at det å utnevne er er tåpelig. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo ikke tåpelig å nevne hva man selv synes. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er jo ikke tåpelig å nevne hva man selv synes. Det er sant, men de fleste her i tråden mener vanvittig tåpelige ting. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg syntes ikke det er tåpelig å nevne det en mener er tidenes beste sang, men derimot svært vanskelig. For min del skifter jeg favorittsanger like ofte som sokker. Noen dager er en sang favoritten, mens en annen dag er det en helt annen sang. Sjeldent at jeg hører på sanger i mange år uten at jeg føler de blir oppbrukt og kjedelige. Selvsagt noen sanger jeg alltid kommer tilbake til, men ingen favoritt som er med løpet gjennom 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Svært vanskelig, men jeg må bare si det som poppet først opp i hodet mitt. Som sagt tidligere, så kan dette virke litt klisé; men jeg må si "Stairway to Heaven". Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dire Straits - Brothers In Arms 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) For tida (og denne har vært favoritten leeeeeenge) er det denne: http://www.youtube.com/watch?v=7zV78IgXzB0 PS, Salival-versjonen er minst like bra! Endret 7. november 2011 av oOF 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Iron Maiden - Rime of the Ancient Mariner Min mening. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Pink Floyd - Learning To Fly Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Justin Bieber - Baby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er vanskelig å komme med ting uten at det blir litt klisje, men denne må vel nesten nevnes. http://www.youtube.com/watch?v=bng3agUOYiI Musikksmaken min har forandrer seg mye gjennom tiden, men det er enkelte sanger som man aldri går lei av. Er vel disse som hører hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Justin Bieber - Baby Whaaaaaaaat Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg kom til å tenke på en låt som må være veldig undervurdert da jeg hørte den igjen nå i dag: Roy Orbisons Pretty Woman. Den var pop tidlig på 60-tallet, og det som slo meg var at den ikke hadde tapt seg, snarere tvert om, den skiller seg ut, melodien har groove og nerve, og har ikke tapt noe av glansen. Jeg synes den er en god kandidat til tidenes beste låt. Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Jeg kom til å tenke på en låt som må være veldig undervurdert da jeg hørte den igjen nå i dag: Roy Orbisons Pretty Woman. Den var pop tidlig på 60-tallet, og det som slo meg var at den ikke hadde tapt seg, snarere tvert om, den skiller seg ut, melodien har groove og nerve, og har ikke tapt noe av glansen. Jeg synes den er en god kandidat til tidenes beste låt. Roy Orbison sine låter er tidløse igrunn, for tekstene tar for seg ting som er relevant selv idag. Går aldri lei dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå