Kakofoni Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Sier du at jeg burde vente på denne eller, vidarkri, eller var du bare entusiastisk? Ser ikke ut som en pc til 6000. Uansett, kan noen svare meg på om ekstra minne går ut over garantien? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nei, den koster nok ikke 6000kr men fin er den. Mer minne går selvfølgelig ikke utover noen garanti. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Man må jo mekke litt på pcen, så jeg holdt mulighetene åpne. Uansett, takk til dere for at dere hjalp meg, sånt setter jeg stor pris på. Går for asusen med 4gb ekstra minne. Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Anbefaler ikke dv6! Har hatt den altfor mange ganger inn på serviceverksted hvor jeg jobber. Største problemet er generelt varme på hovedkort og skjermkort. Når du sier at du skal spille spill, så vil dette kreve mye datamaskin kapasitet, og vil dermed lage mye varme. for sent :/ dette var til kompisen min.. han har allerede bestilt dv6 :/ hvis jeg var han hadde jeg tatt Asus'en, jeg så med en gang att det var i5 prosessor, og bedre skjermkort... prøvde å omtale han til å kjøpe asus'en, men det var ikke noe håp :'/ skal si det til han(det med dv6).. Lenke til kommentar
Saftis. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om det viser seg til å bli ett problem med varme, installer ett program som kan måle temperatur på delene inne i maskinen, slik som speedfan. Om tempratur kommer på rødt, eller over 70 grader, burde du sjekke etter løsninger for å ikke ha den temperaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå