bil1235 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Heisann! Vi er tre studenter som har laget en undersøkelse om bil og bilkjøp. Hadde satt utrolig pris om dere gadd å avse 1 min til å svare Takk på forhånd! Her er link: https://www.surveymonkey.com/s/bilogbilkjop Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fryktelig random de Mini spørsmåla der var da. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Daa. Miniene er tøffe, men her i gården er det Audi.. 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har gjennomført undersøkelsen, men måtte dra til med en liten skrøne på bosted, siden jeg bor i utlandet! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Survey completed! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lurer litt på hva slags mini de tenkte på jeg... var sikkert den nye, men var det vanlig, clubmann eller den country modellen? men ja, done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå