forever young Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er det noe galt med W7 ultimate 64bit?hadde home premium 32bit før og jeg hadde ingen problemer med BFBC2.. men når jeg byttet til Ultimate 64bit så har jeg hatt så mange BSOD at jeg har ikke tellinga lenger, og nå snakker jeg om både BF3 og BFBC2 multiplayeren, campain er det ikke noe problem med trur jeg.noen som kan hjelpe?Bruker win7-64 her, så nei det er ikke noe problem. BF3 kjører nesten helt feilfritt her. Jeg vet det er veldig mange andre som kjører det bra på win7-64 også, så det skal ikke være noe issue. Feilen liger nok noe annet sted. Får du bluescreens så har du noe å analysere. Legg ut minidumpene i en egen tråd så kan noen som har peil se gjennom dem. Ofte peker de direkte til feilkilden så lenge du har kunskap om hvordan de skal tolkes.-Stigma vet du hvrodan man kan skaffe seg en driver uten å betale for det må ha et svar nå Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 vet du hvrodan man kan skaffe seg en driver uten å betale for det må ha et svar nå Koster ikke'no. Nvidia: http://www.nvidia.com/page/drivers.html AMD: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Lenke til kommentar
forever young Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 vet du hvrodan man kan skaffe seg en driver uten å betale for det må ha et svar nå Koster ikke'no. Nvidia: http://www.nvidia.com/page/drivers.html AMD: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx vel det står at koster penger da er du sikker på at dette er gratis Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) vel det står at koster penger da er du sikker på at dette er gratis Du må kanskje se litt mer på siden, fordi det koster ingenting. Hvis det virkelig står at det koster noe, tror jeg sannelig at du har et virus eller noe på PCen. Du kan gå inn her først: http://www.nvidia.com/page/drivers.html Hvis du ikke har et grafikkort fra Nvidia, prøv denne heller: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx Endret 1. november 2011 av ahw_ Lenke til kommentar
forever young Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 vel det står at koster penger da er du sikker på at dette er gratis Du må kanskje se litt mer på siden, fordi det koster ingenting. Hvis det virkelig står at det koster noe, tror jeg sannelig at du har et virus eller noe på PCen. Du kan gå inn her først: http://www.nvidia.com/page/drivers.html Hvis du ikke har et grafikkort fra Nvidia, prøv denne heller: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx ok jeg har poemhom 620 n prosesor grafikk kort er reandon 5550 så hvilken driver bør jeg laste ned fordi når jeg spiller battfeild 3 så hakker det som bare det Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) ok jeg har poemhom 620 n prosesor grafikk kort er reandon 5550 så hvilken driver bør jeg laste ned fordi når jeg spiller battfeild 3 så hakker det som bare det Siden prosessoren din er Phenom N620 (eller?), regner jeg med at du har en laptop, og da kan du ikke oppgradere grafikkprosessoren (HD 5550). Dessverre må du ha noe bedre enn Radeon HD 5550 for å ha god bildeflyt i BF3, og da må du enten investere i en helt ny laptop som er mer egnet for spilling, eller en stasjonær PC (eller oppgradere den). Bare for å prøve, kan du jo skru ned alt av grafikk til minimum og se om det hjelper. Endret 1. november 2011 av ahw_ Lenke til kommentar
forever young Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 ok jeg har poemhom 620 n prosesor grafikk kort er reandon 5550 så hvilken driver bør jeg laste ned fordi når jeg spiller battfeild 3 så hakker det som bare detSiden prosessoren din er Phenom N620 (eller?), regner jeg med at du har en laptop, og da kan du ikke oppgradere grafikkprosessoren (HD 5550).Dessverre må du ha noe bedre enn Radeon HD 5550 for å ha god bildeflyt i BF3, og da må du enten investere i en helt ny laptop som er mer egnet for spilling, eller en stasjonær PC (eller oppgradere den). :(Bare for å prøve, kan du jo skru ned alt av grafikk til minimum og se om det hjelper. vel det var jo dumt men hjelper det å laste ned driver da det har jeg gjort nå tror du hakke lyden blir borte nå Lenke til kommentar
forever young Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 der var drivern lasten ned får jeg en raskere pc nå da Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) vel det var jo dumt men hjelper det å laste ned driver da det har jeg gjort nå tror du hakke lyden blir borte nå Det blir forhåpentligvis ikke værre, så det er bare å prøve. Hvis det blir noe bedre, blir det ikke mye bedre. Nei, PCen din blir nok ikke noe raskere. Endret 2. november 2011 av ahw_ Lenke til kommentar
forever young Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ok jeg har poemhom 620 n prosesor grafikk kort er reandon 5550 så hvilken driver bør jeg laste ned fordi når jeg spiller battfeild 3 så hakker det som bare detSiden prosessoren din er Phenom N620 (eller?), regner jeg med at du har en laptop, og da kan du ikke oppgradere grafikkprosessoren (HD 5550).Dessverre må du ha noe bedre enn Radeon HD 5550 for å ha god bildeflyt i BF3, og da må du enten investere i en helt ny laptop som er mer egnet for spilling, eller en stasjonær PC (eller oppgradere den). :(Bare for å prøve, kan du jo skru ned alt av grafikk til minimum og se om det hjelper. bildeflyt er ikke viktige for meg bare jeg blir kvitt hakke lyden så er det bra nok nå som jeg har lastet ned drivren tror du det vil gi efekt må ha et svar nå Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 bildeflyt er ikke viktige for meg bare jeg blir kvitt hakke lyden så er det bra nok nå som jeg har lastet ned drivren tror du det vil gi efekt må ha et svar nå Jeg anbefaler deg å prøve selv, så får du svaret ditt. Lenke til kommentar
forever young Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 bildeflyt er ikke viktige for meg bare jeg blir kvitt hakke lyden så er det bra nok nå som jeg har lastet ned drivren tror du det vil gi efekt må ha et svar nåJeg anbefaler deg å prøve selv, så får du svaret ditt. ok jeg skla prøve å en god natt vi snakke i morgen Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) ok jeg skla prøve å en god natt vi snakke i morgen Sov godt, og lykke til! Endret 2. november 2011 av ahw_ Lenke til kommentar
forever young Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ok jeg skla prøve å en god natt vi snakke i morgenSov godt, og lykke til! vel det hjalp igjen ting hva er vitsen med driver da det fungerte til å begynne med men så slutte det å fungere så battfeild 3 brude väre mulig å spille undre penhom det det går fint med modrne wafare 2 så her skuffer battfeild 3 litt heldigvis så går det ann å spille mondre wafare 3 med pemhom hvilken pc og prosesor har du Lenke til kommentar
uGn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 I hvilken leir er det minst bugs mon tro? Nvidia eller Amd? Skal kjøpe nytt skjermkort, står mellom 570 og 6970 sånn cirkus. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Største problemet mitt som ender med windows og rejoin er server restart eller server problemer:P Får ta å oppgradere driverene i dag tenker jeg, har glemt det, ikke at det har mye å bety for meg siden det ser ut til at AMD driverene er mest rettet mot crossfire og multiskjerm når det gjelder BF3. forever young: drivere retter opp mindre problemer og konflikter, du har ett skjermkort i din maskin som slik jeg ser det bare såvidt er nok til å starte spillet. Har du hatt maskinen lenge trenger den sikkert oppryddning for å kunne spille med alt på low litt bedre enn nå. Skal du spille noe med fin flyt inklusive MW3 som snart kommer må du nok investere i noe bedre. uGn: Jeg har 6970 og det er en uke siden maskinen var ny, ingen problemer foruten en brukerfeil når det gjelder BF3, og jeg har ikke nyeste AMD driver engang enda. Skal smelle den inn når jeg kommer hjem fra jobb. Ellers tror jeg det er litt poteto potato hvem av dem du går for, ikke rare forskjellene mellom Nvidia og AMD på ytelse. (Sett at man sammenligner riktige kort) Men en fordel med AMD skjermkort er jo at du ikke trenger to identiske skjermkort om du vil oppgradere til crossfire senere. 6970 (og 6990) blir sikkert grisebillig utpå nyåret en gang når 7000 serien ser ut til å være i salg. På andre ting, vil du ha 3D med briller og slikt er nok Nvidia beste valg. Vil du ha mulighet for 3-6 skjermer som forholdsvis enkelt kan settes opp og spilles på bør du gå for AMD Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 I tillegg til litt grønt skjær nå og da fikk jeg denne flotte meldingen med gtx 560ti, siste drivere: --------------------------- DirectX Error --------------------------- DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED: Hardware device removed.. GPU: "NVIDIA GeForce GTX 560", Driver: 28562. This error is usually caused by the graphics driver crashing; try installing the latest drivers. Also, make sure you have a supported graphics card with at least 512MB. --------------------------- OK --------------------------- Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nvidia har meldt at de kommer med en driver med TDR fix bla snart. Sooooon. Lenke til kommentar
*TheEnd* Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Testet i Rage med Hd 6970.... Verre Flicker Extravaganza har jeg ikke sett siden jeg spilte Quake 2 med med dårlige 3dfx drivere... Har ikke testa BF3 enda... Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Til dere som lurer på hvordan BF3 funker uten det nyeste av hardware, så kan jeg fortelle at jeg spiller i 1920x1200 med alt satt til ultra (uten AA), uten noe "lag" i grafikken. Dette på en maskin med Intel i5-760 @ 3.4 GHz, 12 GB ram (fungerte fint med 4 GB og), og AMD HD 5850 skjermkort (noe overklokket ved hjelp av "performance" i Catalyst-driverne). På high flyter spillet mer eller mindre perfekt, og det er heller ikke et hav av forskjell mellom high og ultra slik jeg ser det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå