Gå til innhold

Slik får du best ytelse i Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et 570-kort og har opplevd rariterer med nyeste nvidiadriver i BF3. Får ei 50pixlers linje neders på skjermen som er zooma nå jævli, samt at alt det er skygge på er totalt 100% svart. Har gått tilbake til betadriveren som kom mens BF3-betaen gikk.

Lenke til kommentar

Har bygget ny pc til BF3 med GTX 560ti. Betaen var uspillbar med krasj hvert 2 minutt. Regnet med at det ikke ville bli noe bedre når spillet ble utgitt ettersom det ble rapportert problemer med 560ti kortene. Heldigvis forsvant problemene ved utgivelsen. Spillet har dog krasjet ved loading en sjelden gang og jeg har opplevd litt grønnskjær i bilde i ultra settings. Grønnskjær skyldes drivere tror jeg. Mens krasj skyldes spillet. Knall bra spill :)

Lenke til kommentar

Merkelig... Nvidia-driveren som ble linket til bruker samme versjonsnummeret som den gamle, buggy driveren.

Hva mener du?

Jeg bruker 285.62 som kom ut et par dager før release av BF3. Har det faktisk kommet noen nyere driver etter dette? (med samme versjonsnummer?). Er det i så fall noen forskjell i den driveren, eller er det bare certifisering eller noe sånt som er blitt fullført i mellomtiden?

-Stigma

Lenke til kommentar

Har bygget ny pc til BF3 med GTX 560ti. Betaen var uspillbar med krasj hvert 2 minutt. Regnet med at det ikke ville bli noe bedre når spillet ble utgitt ettersom det ble rapportert problemer med 560ti kortene. Heldigvis forsvant problemene ved utgivelsen. Spillet har dog krasjet ved loading en sjelden gang og jeg har opplevd litt grønnskjær i bilde i ultra settings. Grønnskjær skyldes drivere tror jeg. Mens krasj skyldes spillet. Knall bra spill :)

Hvilke drivere bruker du? Spillet crasher konstant med mitt 560Ti..

Lenke til kommentar

Hvilke drivere bruker du? Spillet crasher konstant med mitt 560Ti..

Bruker den nyeste 285.62 funker knall :new_woot:

Kjipt at du har problemer. Får håpe at det kommer en fix snart

Lenke til kommentar

Jeg kan bare kjime inn med at jeg er på 285.62 nå ihvertfall (lastet den ned en dag eller to var det vel før release). Det har fungert meget bra for meg egentlig.

Stabiliteten er bra. Ut av ca 20+ timer spilletid så har jeg bare opplevd 2 crasher så langt jeg kan huske (en av hvilket jeg mistenker har med et kjennt problem på det gamle lydkortet mitt å gjøre) - hvilket jeg må annse som akeptabelt med tanke på at det er akkurat releaset. Problemet med grønn-blinking på skjermen virker også å ha forsvunnet. Vet ikke om dette har med nye drivere å gjøre eller om det var endringer i release versjonen dog.

-Stigma

Lenke til kommentar

Dette er aldeles ikke ment som flamebait men dette er en av grunnene til at jeg er en konsollgamer. Jeg er villig til å leve med dårligere grafikk for å slippe dette stresset. Men som jeg sa, dette er ikke ment som flamebait, jeg respekterer 100% at folk har andre preferanser.

Lenke til kommentar

Dette er aldeles ikke ment som flamebait men dette er en av grunnene til at jeg er en konsollgamer. Jeg er villig til å leve med dårligere grafikk for å slippe dette stresset. Men som jeg sa, dette er ikke ment som flamebait, jeg respekterer 100% at folk har andre preferanser.

Jeg liker litt av styret med og oppdatere driverne jeg :p men alle har sin smak. Så lenge du ikke påstår at PS3 er kraftigere enn en pc er jeg glad.

Lenke til kommentar

Er det noe galt med W7 ultimate 64bit?

hadde home premium 32bit før og jeg hadde ingen problemer med BFBC2.. men når jeg byttet til Ultimate 64bit så har jeg hatt så mange BSOD at jeg har ikke tellinga lenger, og nå snakker jeg om både BF3 og BFBC2 multiplayeren, campain er det ikke noe problem med trur jeg.

noen som kan hjelpe?:(

Lenke til kommentar

Det er en balansegang mellom enkelhet og valgfrihet.

På konsoller har du null valgfrihet, men også null stress.

På PC platformen har du tilnærmet uendelig valgfrihet, men det krever at du er litt mer interessert i hovrdan ting fungerer enn å bare trykk på startknappen.

Personlig så ville jeg velge valgfriheten over enkelheten any day of the week - men jada, jeg kan også se apellen ved å sitte i godstolen, trykke på en knapp, og så få servert standardisert underholdning. TV har jo vist at nettop slikt fungerer (og internett i senere tid har vist at det ikke er alle som nødvendigvis liker den modellen men vil ha mer kontroll).

Hver til sitt. Det er for dumt å irritere seg over hvilken type underholdning andre mennesker foretrekker ihvertfall.

-Stigma

Lenke til kommentar

Er det noe galt med W7 ultimate 64bit?

hadde home premium 32bit før og jeg hadde ingen problemer med BFBC2.. men når jeg byttet til Ultimate 64bit så har jeg hatt så mange BSOD at jeg har ikke tellinga lenger, og nå snakker jeg om både BF3 og BFBC2 multiplayeren, campain er det ikke noe problem med trur jeg.

noen som kan hjelpe?:(

Bruker win7-64 her, så nei det er ikke noe problem. BF3 kjører nesten helt feilfritt her. Jeg vet det er veldig mange andre som kjører det bra på win7-64 også, så det skal ikke være noe issue. Feilen liger nok noe annet sted. Får du bluescreens så har du noe å analysere. Legg ut minidumpene i en egen tråd så kan noen som har peil se gjennom dem. Ofte peker de direkte til feilkilden så lenge du har kunskap om hvordan de skal tolkes.

-Stigma

Lenke til kommentar

" Problem signature:

Problem Event Name: BlueScreen

OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Locale ID: 1044

Additional information about the problem:

BCCode: 124

BCP1: 0000000000000000

BCP2: FFFFFA800974D8F8

BCP3: 0000000000000000

BCP4: 0000000000000000

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1

Files that help describe the problem:

C:\Windows\Minidump\102911-19406-01.dmp

C:\Users\TeamHansen\AppData\Local\Temp\WER-33509-0.sysdata.xml "

Takk for hjelpen :) (klippe å lime det bare for inn her). ^

Anyways så kjøpe jeg W7 samtidig som jeg kjøpte SSD og Blue ray spiller idag... hadde lånt W7 ult 64 fra noen i klassen så er kansje like greit å bare kjøpe W7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...