Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mener det er samme driver til XP og Win2000..... Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Nå ser det ut som jeg begynner og nærme meg ihvertfall:) Er det noen innstillinger jeg skal ta etter det Control Pan ble innstalerteller skal det virke med engang!! For det virker nemlig ikke! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er fælt å mase, men du må finne ut hvilken inngang på TV du bruker. Står det noe over/ved siden av hullet du har plugget kabelen i? Du skal finne det igjen i remsa når du går gjennom scartinngangene. TV må stå på denne innstillingen og PC restartes. Så går du inn og aktiverer TV i skjermegenskapene. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 He he, jeg som maser her da..... Jeg har puttet s video kablen i s-video inngangen i tv'en. Over den står det en frikant med en pil inn i og inni firkanten står det S. Gikk inn på av innstilling på tv'en, satt AV3 inngang til øvre. S-video inngangen er øverst på tv'en. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvis du da setter TV på AV3 (får ikke bilde). Restarter maskinen. Går på Egenskaper for skjerm ->Innstillinger -> Avansert -> Visning -> Velger TV. Funker dette? Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Der kom bildet JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Thank you!!!!!! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er egentlig ikke så vanskelig... bare man kan det. 8) Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 He he, nei nå er det lett Men for et par timer siden var det jævlig vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå