Frituno Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har s-video kabel. Det burde vel holde i Hardware. Men trenger jeg noe spes software? I tilfelle hvor kan jeg laste det ned:)?? Lenke til kommentar
Logan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det du mangler er en kabel med minijack (3.5mm.) til 2 stk. phono, hvis du ønsker lyd da. S-video kabel gir deg bare bilde. Når det gjelder software, så har du den allerede. Ta en titt på "Egenskaper for skjerm" --> "Innstillinger" --> "Avansert" osv. Der finner du det du trenger. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 men hvordan får jeg bilde på skjermen når jeg spiller av en film på pc'en? Skal jeg gå inn på scart kanale på tv'en?? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har s-video kabel. men hvordan får jeg bilde på skjermen når jeg spiller av en film på pc'en? Skal jeg gå inn på scart kanale på tv'en?? Hvis du bare har s-videokabel, må du ha s-videoinngang på TV. Eller så må du ha en scartovergang og TV må støtte s-video på scart. Du må velge riktig scartinngang (hvis TV bare har en scart støtter den sansynligvis ikke s-video). TV-utgang må stå i PAL. For å vise film må vanligvis TV være "primary display"/hovedskjerm e.l. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har s-video i tv'en! Ledningen står i den nå! Men jeg finner ikke bilde på tv'en!! skal jeg søke etter den?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har du aktivisert tv'n på skjermkortet da? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 gå nn på advanced optionsene på grafikkortet ditt og gå til monitor, så trykke du på den røde flippen over tv`n, bildet kommer vanligvis på en av av-kanalene dine Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Og hvordan gjøres det da? Da må jeg ha noe mere sotware i tilfelle for jeg har sjekket alt på display prop. --> settings --> advanced og finner ikke noen mulighete for det der!! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har s-video i tv'en! Ledningen står i den nå! Men jeg finner ikke bilde på tv'en!! skal jeg søke etter den?? Du må velge riktig inngang. AV3/EXT3/E3/CAMERA eller hva den heter på din TV. Så må du vanligvis restarte PC-en og aktivere TV-out i egenskaper for skjerm. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har ikke noe rød flipp der!! Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Du må velge riktig inngang. AV3/EXT3/E3/CAMERA eller hva den heter på din TV. Så må du vanligvis restarte PC-en og aktivere TV-out i egenskaper for skjerm. Hvor skal jeg velge riktig inngang mener du da? Skal jeg velge det på tv'en eller i dispaly prop? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvor skal jeg velge riktig inngang mener du da? Skal jeg velge det på tv'en eller i dispaly prop? Du må velge riktig inngang på TV. Hva slags TV har du? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hva slags skjermkort har du? edit-- dumt spørsmål, så jo headingen nå Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har denne tv'en : http://www.sony.no/view.x?cat=1023324&prod...30475&loc=no_NO Skjermkort Radeon 9700 NP Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg forstår hva du mener... Du må gå inn på http://www.ati.com/support/driver.html, velge ditt opperativsystem og kort, og laste ned ATI Control Panel. Dette er en direkte link hvis du har XP Etter du har lagt inn denne vil du finne den røde flippen det blir snakt om i innleggene over. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kjenner ikke akkurat den modellen fra Sony. Du har en knapp på fjernkontrollen for å velge scartinnganger (kan hete AV eller merket mer rektangel med pil i siden). TV har 4 scart, da må du kanskje trykke 5 ganger på knappen og får indikasjon på skjermen: EXT5S, AV5S, s-video eller kanskje front eller side (avhengig av hvor kontakten sitter). Hvis ikke dette funker, kan det være et av de første valg i menyen på TV. Hvis dette heller ikke hjelper, må du nok slå opp i bruksanvisningen og lese litt. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takk for alle svar!! Har sjekket alle scart kanalene mine!! Men må jeg spille en film samtidig som jeg går igjennom scart kanlene mine eller skal rett og slett skjerm bildet fra tv'en komme opp på tv'en! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Takk for alle svar!!Har sjekket alle scart kanalene mine!! Men må jeg spille en film samtidig som jeg går igjennom scart kanlene mine eller skal rett og slett skjerm bildet fra tv'en komme opp på tv'en! Hele skjermbildet kommer opp på tv-en, men for at det skal komme må du aktivere tv-ut på pc-en. Se innlegget mitt litt lengre oppe. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du må finne ut hvilken inngang på TV du bruker.Der vil det ikke være bilde. Når du så aktiverer TV-ut får du PC-skjermbildet på TV. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Så ikke innlegget jeg snorre! Hadde du giddet og gitt meg linken til win 2000? Så det er ikke blir noe feil her!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå