Niklasp Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 ... Men ikke til Ice Cream Sandwich. LG oppdaterer hele Optimus-serien Lenke til kommentar
stiangr1 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 LG telefonene burde vell strengt tatt kommet med Gingerbread. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg tror det ikke før jeg får se det... Lenke til kommentar
tjall Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Får beskjed om at jeg har siste. Noe jeg altså ikke har. Svakt. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Største svakhete andriod har i forhold til Apple etter mitt synd. Med iphone var jeg sikker på at den fikk oppdateringer når det var nødvendig. Ser ut til at jeg får oppdatering på min LG Optimus 3d nå, men føler det er litt kjipt å ikke få den nyeste versjonen av andriod. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Greit at de må endre litt på den "overlayen" LG har på sine androidtelefoner, men at det skal ta litt under 1 år er forferdelig, lurer på hva de som jobber for LG gjør på jobben sin... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Min kone har LG Optimus 2x og denne fungere prikkfritt, så jeg lurer på hva features 2.3 bringer med seg som er verdt oppdateringen? Grunnen til jeg spør er at sist jeg oppdaterte en android -telefon for fruen var det HTC Legend fra 2.1 til 2.2 med det resultat at telefonen ble notorisk ustabil med omstarter og det hele. Så klok av skade oppdaterer ikke hun telefonen sånn uten videre. Har selv iPhone 4, så har ikke førstehånds kjennskap til det forskjellige versjonene av android. Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Største svakhete andriod har i forhold til Apple etter mitt synd. Med iphone var jeg sikker på at den fikk oppdateringer når det var nødvendig. Ser ut til at jeg får oppdatering på min LG Optimus 3d nå, men føler det er litt kjipt å ikke få den nyeste versjonen av andriod. Det er ikke selve Android svakheten ligger hos, det hos produsentene, det er veldig skuffende når produsenter ikke tar seg tid til å oppdatere telefonene sine. Lenke til kommentar
oclarsen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 skal jeg oppdatere til 2.3 så må jo mobilen klare og oppdatere seg da... kjøpte mobilen i mai og ennå ikke fått oppdatert den med oppdateringene LG har sluppet... aldri LG igjen... Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sitter med 2X, oppdatering ikke kommet. Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var ikke det sagt at O2X egentlig skulle lanserest med 2.3!!? Synes synd på alle andre som også kjøpte denne telefonen. Er ganske digg med MIUI på den though, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Sckanksta Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg kommer heller ikke til å kjøpe en LG telefon igjen, kjøpte telefonen i mai jeg og. Veldig dumt av meg å ikke kjøpe en samsung istedet. Lenke til kommentar
Penetal Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flere har hørt at LG skal gi 2x ICS Håper ikke de lyver, selv bruker jeg helst ikke stock rom, men fint om de kommer ut med det. Skuffende hvis ikke. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Står så på LG's Facebook side nå, at de planlegger ICS. Er usikker på om dette er deres side.... KANSKJE det er noen luringer der ute som holder mange for narr.... stimas Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjærsten min sin Optimus 2x har fortsatt ikke fått noen oppdatering... 18 måneder er fortsatt ikke 2 år!! Men uansett så burde 2x fått 2.4 oppdatering.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 "Du har nyeste versjon".. Noen som har fått den enda? Lenke til kommentar
stimas Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da tror jeg den er klar. Holder på å legge inn over 217Mb nå. stimas 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 "Current version is the latest version" her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg