Gå til innhold

Flere moderatorer

Anbefalte innlegg

jokki, GeeZuZz:

jokki har jo et forferdelig godt poeng her.

Et retorisk:

Om trafikklysa slutter å virke. Kjører vi til det butter eller bruker vi trafikkreglene og folkeskikk?

Om vi følger forumreglene med tanke på feilpostinger og "læmme" innlegg, slik som jokki skriver, blir det ikke så mye igjen for moderatorene å rydde opp i. Er vel ikke _helt_ utopisk å tro at det _kan_ fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det en ting forumet trenger er å fjerne moderatoren Yummy!!

Han har flere gange stengt mine innlegg. Innlegg som jeg trengte gode råd raskt... Han er en idiot (meningen min) :woot::yes:

Gratulerer. Du har ikke klart å fatte retningslinjene, så jeg skal hjelpe deg litt:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

Du får i første omgang 14 dagers ferie, så får vi se om det holder.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Han har flere gange stengt mine innlegg. Innlegg som jeg trengte gode råd raskt... Han er en idiot (meningen min) :woot::yes:

Gratulerer. Du har ikke klart å fatte retningslinjene, så jeg skal hjelpe deg litt:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

-moderator yummy-

Du kan kaste meg, suge meg hva som helst... Du er likevel en dust..Ikke nekt dine egenskaper.. pul dinmor

Lenke til kommentar

-moderator yummy-

Du kan kaste meg, suge meg hva som helst... Du er likevel en dust..Ikke nekt dine egenskaper.. pul dinmor

Da er du ute for godt. Kom tilbake når du er blitt voksen!

Lenke til kommentar

Jeg må si at den strenge linjen som moderatorene her på forumet holder, er noe jeg verdsetter. Har surret litt på andre fora hvor moderatorene har hatt et vel avslappet forhold til sin rolle, virkelig vanskelig å holde trådene noenlunde seriøse på den måten.

Bare en liten digresjon.

Man kan da ikke kaste ut en person for godt, for så å ønske personen velkommen tilbake inne en gitt tid, det er et paradoks. For godt er for godt! :D

Lenke til kommentar
Årsaken til at vi ikke vil ha eksterne moderatorer er i hovedsak at alle advarsler og utestengelser skal varsles på vår interne kommunikasjonskanal. I tillegg vil moderatorene få beskjeder fra forumstyret via samme kanal.

Det er dette jeg ikke skjønner. De nåværende moderatorene må selvsagt være i en egen gruppe, som har alle moderator rettigheter.

De "eksterne" moderatorene oppretter dere en egen gruppe til, som kun har rettigheter til å flytte og stenge tråder. Disse moderatorene er da helt vanlige bruke, bortsett fra at de har to ekstra funksjoner.

At dere ansetter flere moderatorer trenger ikke bety at disse får noen tilknyttning til hw.no nettverket... Dere trenger ikke å blande denne gruppen inn i kommuniksasjon eller andre ting medlemmer ikke har tilgang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...