Gå til innhold

Enkel og gunstig måte å arkivere bildete med tilhøyrande tekst

Anbefalte innlegg

Hei! Eg treng litt tips til programvare for å arkivere innscanna bilete med tilhøyrande bilettekst.

Ein person skal scanne inn gamle bilete (tusenvis). Alle bileta har tilhøyrande papirlappar med informasjon om kven/kva som er på bileta.

Korleis skal ein på lettast muleg måte lage eit portabelt system for å kople tekst til bileta digitalt?

På jobb brukar vi FotoStation, men det er uaktuelt å bruke i denne samanhengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, tenkte det måtte verte noko slikt ja. Har du tips til eit program som kan legge inn slik info på ein svært lettvint måte?

Sidan det er snakk om tusenvis av bilete, og personen som skal gjere arbeidet ikkje har ekstremt god datakunnskap, må det vere så enkelt som råd.

Lenke til kommentar

Har du et godt scanner program som er lett å bruke og nummerer bildene fortløpende? I såfall vil jeg skannet inn bildene først, og notert bildenummer på lappen med info. I neste omgang, legge inn info fra lappene manuelt. Et rimelig program til slikt er standard utgaven av ACDsee.

Lenke til kommentar

Tror jeg ville vurdert å scanne / fotografere lappene med tekst.

Disse trenger neppe å være i spesielt høy oppløsning så de vil ikke ta opp så mye plass.

Gi fotoene et filnavn som gjør at de blir liggendes sammen med bildet de beskriver (eks: Bilde12345.jpg og Bilde12345-tekst.jpg)

Exif data kan være vanskelig for mange å finne fram og jeg vet heller ikke hvor trygt det er. Kan fort bli borte hvis bildet åpnes av enkelte programmer og så lagres igjen. Ikke alle som vet at orginalinnscanningen av bildet er den viktigste fila.

Lenke til kommentar

Eg trur løysinga må verte at personen som skal scanne inn bileta lagrar teksten i exif med eitt av programma som er nemnt.

Så kan eg etterpå programmere eit PHP-script som pløyer gjennom alle bileta og lagrar filnamn + exiftekst i ei SQL-database. Då vert arkivet oversikteleg og søkbart.

Lenke til kommentar

Eg trur løysinga må verte at personen som skal scanne inn bileta lagrar teksten i exif med eitt av programma som er nemnt.

Så kan eg etterpå programmere eit PHP-script som pløyer gjennom alle bileta og lagrar filnamn + exiftekst i ei SQL-database. Då vert arkivet oversikteleg og søkbart.

Det høres ut som en god plan.

Er planen å la bilder og slik info vil kun være tilgjengelig fra web slik at originalene ikke kan ødelegges?

Lenke til kommentar

Det er snakk om eit historisk fotoarkiv til ei lokalavis. Planen er å etter kvart gjere alt, eller deler av det, tilgjengeleg på nettsida til avisa. Då er det uansett ein føresetnad at biletteksten ligg lagra i ei SQL-database.

Om ein lagrar biletteksten i exif, er det ei smal sak å hente ut teksten frå bileta og lagre den i SQL-databasen.

Endret av Kjell Arne Steinsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...