enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er lei av støy på serveren, så jeg tenkte jeg skulle bytte cpu-vifta med en 12dB papst. Noen som har gode ideer til hvordan jeg best fester den over ribba på socket 7? Kan jo ikke akurat kjøre skruene ned i hk heller... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 kjøp et stativ med vifte fra zalman, se www.microplex.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 nah, overkill på en 300MHz AMD, og med 170,- i banken... Skulle kanskje presisert i innledende post at ferdigkjøpt ikke er aktuelt. Finner nok på noe, men hadde håpet å få et tips fra noen som har mekket selv Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 vifte fra biltema; 60 spenn. teip som du finner et sted: 0 kr. Denne løsningen brukte jeg på skjermkortet mitt. (Et GF4MX440 ( ) som nå kjører 364/345. (går ikke høyere på engine i pstrip, noen tips? ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Foreslår at du lager en slags trakt / overgang mellom ribbe og vifte. Denne kan produseres i stiv papp eller blikk, og limes eller tapes sammen. De fire sidene i trakten lages som trapeser, dvs nærmest som sidene i en omvendt pyramide uten topp. Dette behøver ikke å koste noesomhelst, de fleste har vel slike ting i huset? Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå