arntos Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har en CD med lisens på Sintef Byggforsk. Ved oppstart av program får jeg beskjed om at det er feil ved produkslisens. Har vært i kontakt med Sintef Byggforsk og får bare beskjed om at CD versjonen ikke fungerer med nyere windows. Noe måte å få programmet / lisens validering til å tro at den er i f.eks windows XP? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 W7 ultimate ? isåfall kan du bruke windows xp modusen ? eller installer winXP på en annen virtuell pc program i OSet ? Lenke til kommentar
arntos Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Det er en jobb PC med WIN7 proff. Å legge inn XP virtuelt tror jeg ikke jeg gidder. Tror jeg driter i hele greia, selv om det hadde vært praktisk. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Prøv kompatibilitetsmodus. Høyreklikk på installasjonsfilen og velg - Feilsøk kompatibilitet. Kanskje det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå