Alciavas Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg laster ned et par spill som er i format bin. hvilket program/brenneprogram er d jeg skal bruke for og få det til og fungere?? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 du bruker søplekurven til det... flytt alle filene over dit, og stikk på elkjøp og kjøp spilla der, så får du tilogmed med cd og cover! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 takk for raskt svar... :wink: Men husk på at det fremdeles er ulovlig å laste ned spill! Jeg ga deg ikke et tips om et program som du skulle bruke for å vise innholdet av ulovlig nedlastet spill! Ha det helt klart! Du kan bruke det for å vise innholdet av lovlig vare. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 takk for raskt svar... :wink: Syns det er dumt å laste ned. Sjekk ut spill på nettet, altsp demoer og screenshots+ videoer, så kjøper du et par i måneden, de dy syns såvar best. Du gjør ting lovlig+ du hjelper utvikler+utgiver! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Synst det er dumt å laste ned. Sjekk ut spill på nettet, altsp demoer og screenshots+ videoer, så kjøper du et par i måneden, de dy syns såvar best. Du gjør ting lovlig+ du hjelper utvikler+utgiver! Helt enig! Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Alciavas: Les retningslinjene. Tråd stenges, og du blir gitt 1 ukes ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg