Halfe Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 hei jeg skal lage en fil som starter de programmene jeg trenger på jobb og vet ikke hvordan så jeg trenger hjelp. Jeg skal starte Ie opp med 2 vinduer med 2 forskjellige nettsider. også skal jeg ha opp Outlook og excel med 3 forkjellige vinduer hvordan løser jeg dette på enklest mulig måte? Lenke til kommentar
Kiff Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 http://stackoverflow.com/questions/188850/how-to-launch-multiple-internet-explorer-windows-tabs-from-batch-file Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Batch er enkelt, men kan være litt kryptisk. Personlig hadde jeg nok kommet opp med en løsning raskere ved å bruke AutoIt. Et kjekt verktøy i andre sammenhenger også.. Men hvis noen kan vise oss et fungerende batch script for dette så hadde det sikkert vært fint. Flaut, men jeg er batch n00b. Update: Så linken som ble puplisert først etterpå. Ser ut som en løsning det ja.. Endret 1. november 2011 av torbjørn marø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå