Klossmajoren Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har en Pc hjemme, den har jeg nstallert windows på, da brukte jeg en Cd.... ganske obvious.... MEN! så vil jeg installere windows på macen min også, og da vettu, da lurer jeg på om jeg kan bruke den samme installerings Cden som jeg brukte til a å laste ned windows til Pcen på Macen? Så jeg vil altså bruke den 2 ganger! Takk for svar(et) Lenke til kommentar
myrslett97 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) koffer ska du ha win på en mac? Endret 2. november 2011 av myrslett97 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 du må ha en ny kode men det skal fungere i teorien. jeg sender deg en link på pm med info om hvordan og få gratis w7 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) du må ha en ny kode men det skal fungere i teorien. jeg sender deg en link på pm med info om hvordan og få gratis w7 jeg må ha en ny kode? hva vil dette si? må jeg kjøpe en ny windows instalerings CD?? PS. Jeg skal ikke installere noe fra TPB.... jeg må ha CD hvis jeg skal installere windows på mac... (med bootcamp)... Endret 3. november 2011 av speedskater Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 jeg har ikke lest forumets regelværk og forstår ikke at en torrent w7 kan brennest på en cd .... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har en Pc hjemme, den har jeg nstallert windows på, da brukte jeg en Cd.... ganske obvious.... MEN! så vil jeg installere windows på macen min også, og da vettu, da lurer jeg på om jeg kan bruke den samme installerings Cden som jeg brukte til a å laste ned windows til Pcen på Macen? Så jeg vil altså bruke den 2 ganger! Det er ikke CD'en som utgjør forskjellen mellom 2 Windows-installasjoner - det er produktnøkkelen (Product Key, lisensnøkkel, osv.) Du kan bruke den samme CD'en så mange ganger du vil så lenge du har en gyldig produktnøkkel for hver maskin du installerer på. Windows 7 (og Vista) kan installeres uten at du behøver å legge inn produktnøkkelen med en gang, men du må gjøre det før det har gått 30 dager, ellers nekter den å fortsette å virke. (Så du kan i det minste bruke Windows 'gratis' i 30 dager.) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 koffer ska du ha win på en mac? Trådstarer kan sikkert svare for seg selv, men én grunn til å installere Windows på en Mac er at det er enkelte Mac-fans som blir noe helt grønnjævelig provosert av det. Og det kan jo være artig ... (En annen grunn kan være at man trenger et eller annet som kun finnes for Windows, og for å slippe å ha 2 maskiner så installerer man Windows på Mac'en i tillegg til OS X.) Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har en Pc hjemme, den har jeg nstallert windows på, da brukte jeg en Cd.... ganske obvious.... MEN! så vil jeg installere windows på macen min også, og da vettu, da lurer jeg på om jeg kan bruke den samme installerings Cden som jeg brukte til a å laste ned windows til Pcen på Macen? Så jeg vil altså bruke den 2 ganger! Det er ikke CD'en som utgjør forskjellen mellom 2 Windows-installasjoner - det er produktnøkkelen (Product Key, lisensnøkkel, osv.) Du kan bruke den samme CD'en så mange ganger du vil så lenge du har en gyldig produktnøkkel for hver maskin du installerer på. Windows 7 (og Vista) kan installeres uten at du behøver å legge inn produktnøkkelen med en gang, men du må gjøre det før det har gått 30 dager, ellers nekter den å fortsette å virke. (Så du kan i det minste bruke Windows 'gratis' i 30 dager.) Jeg har ingen flere produkt nøkkkler som er gyldige.... hva kan jeg da gjøre? må jeg kjøpe en ny windows instalasjons ting, og få tak i en ny produkt nøkkel derfra eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå