1994 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei! Jeg har en Acer Aspire 8943G, den har 5650 kort som jeg ikke får oppdatert Når jeg prøver å oppdatere driveren til kortet får jeg denne feilmeldingen: AMD Catalyst kan ikke lastes ned på grunn av ukompatibel maskin-/programvare på denne datamaskinen. Lurer på om noen vet hva man kan gjøre med det? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Såvidt jeg vet så brukes AMD Catalyst kun til stasjonær-PCer. For bærebare skal du laste ned driverne direkte fra produsenten, i ditt tilfelle Acer: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers Lenke til kommentar
1994 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Såvidt jeg vet så brukes AMD Catalyst kun til stasjonær-PCer. For bærebare skal du laste ned driverne direkte fra produsenten, i ditt tilfelle Acer: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers Når jeg ser etter driver så kan jeg velge for bærbar... Og driveren på Acer's side er fra 2010 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hmm, hvis jeg følger linken jeg la ut i min forrige post får jeg følgende: Lenke til kommentar
1994 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Det har jeg sett... men de to øverste driverne er til Radeon 5850 Endret 1. november 2011 av 1994 Lenke til kommentar
1994 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Skal prøve å installere driveren til 5850.. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det du må gjere for å oppdatere til siste driver er å gå i bios, og sette switchable graphics til discrete. Gjorde det samme med mi datamaskin for å få det til, og det gjekk heilt fint. Har til og med gjort det med Rage driveren, men då funka det ikkje lenger og bytte gpu. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva skjer hvis du prøver å installere denne? Vanligvis inneholder disse installasjonsfilene drivere til haugevis av forskjellige grafikk-kort. (Jeg googlet litt og ser at linker til drivere ofte refererer til Radeon 5650/5850 for denne maskina). Lenke til kommentar
1994 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Tusen takk for hjelpen! :!: Jeg gjorde som Eivdjo sa og det funket perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå