karoald Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bleik 2 nattbilde Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fotografert om natta handholdt 28juni kl.ca 01.56.56 Rett frå kamra--skåre litt oppe-litt skarphet er tilført---ikkje støyfjerning var nøvedigt etter mitt syn,-utruleg for eit lys det er om natta Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flott igjen. Disse kryssende diagonalelinjene skaper ballanse og dybde. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takker-eg er så imponert over kor lyst det er heile natta denne tida på året og---så stille ,stille er det at ein hører biler langt langt unna før dei kommer der ein står. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Litt skjev horisont, men grei komposisjon. Fine farger og ikke minst linjene som skapes pga bølgene Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bra dette også, men her savner jeg den store steinen. Ikke lett å gjøre alle til lags Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flott lys i et herlig landskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg