Cuneax Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Stilig tjeneste blir enda stiligere. Google Street View beveger seg innendørs Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Finst det framleis folk som meiner at Google ikkje overvåker? 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Finst det framleis folk som meiner at Google ikkje overvåker? Seriøst ? Hva i hule heite har dette med overvåkning ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Finst det framleis folk som meiner at Google ikkje overvåker? Hva gjør dette konkrete opplegget til overvåkning? AtW 1 Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hvordan er dette overvåkning? Endret 1. november 2011 av abbflex 1 Lenke til kommentar
bongobongo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg lurer på når Google kommer uanmeldt til våre hjem for å filme. Kanskje de får seg en avtale med tv-produsentene og de som leverer kanalene, slik at man kan følge med hva som skjer i stua... real-time... Ville ikke det vært fantastisk... da kan du kanskje betale Google for å følge på med hva naboen gjør... selvfølgelig uten at naboen vet om det. Enda mer interessant blir det om TV'en står på soverommet. Kanskje dette blir en ny type tjeneste fra Google og TV selskapene.... Betal-tv med en ny vri. Hmmm kanskje man kan tilby Google å filme i alle rom, 24 timer i døgnet... Jeg må avslutte her... jeg må løpe til telefonen for å foreslå denne fantastiske ideen for Google... for dette har de tusenmillioner prosent sikkert aldri tenkt på. 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg lurer på når Google kommer uanmeldt til våre hjem for å filme. Kanskje de får seg en avtale med tv-produsentene og de som leverer kanalene, slik at man kan følge med hva som skjer i stua... real-time... Ville ikke det vært fantastisk... da kan du kanskje betale Google for å følge på med hva naboen gjør... selvfølgelig uten at naboen vet om det. Enda mer interessant blir det om TV'en står på soverommet. Kanskje dette blir en ny type tjeneste fra Google og TV selskapene.... Betal-tv med en ny vri. Hmmm kanskje man kan tilby Google å filme i alle rom, 24 timer i døgnet... Jeg må avslutte her... jeg må løpe til telefonen for å foreslå denne fantastiske ideen for Google... for dette har de tusenmillioner prosent sikkert aldri tenkt på. må godkjennes da... du er enten virkelig dum, eller sykt paranoid! 1 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Overvåking? Bedriftene må jo sende søknad til Google for å bli med på dette. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 er jo ikkje overvåkning når det er snakk om å sjå bilder, er jo ikkje akkurat real time.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå