Harald Gjerholm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Speiling 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt en rolig og fin ettermiddag ved Randsfjorden hvor jeg oftest legger mine turer. Håndholdt Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forslag til forbedring - litt finere vær kanskje :o) Neida, dette ble bra. Fine farger og god eksponering Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så enig med wasco;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fint høstbilde igjen fra deg. Kanskje ett kutt i venstre del nesten inn til tangen. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjempefint bilde med fine farger Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takk for fine kommentarer kara. Du som gir 2 kunne jo fortelle i en kommentar hva som du syns er dårlig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg