Rolf Hult Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Portrett av Hønsehauken Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Veldig bra av denne fine fuglen. Gleder meg til vinteren jeg også på videre resultater. Kanskje litt høyere standpunkt så himmelen ikke kom med. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ble kjempeflott !!! Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takk for tilbakemelding på mitt første bilde av hønsehauken. Har sett den ofte på lang avstand på turer rundt på Jæren, men nå da jeg så den lette fra "mitt eget sted", nærmest løp jeg hjemover etter kamera straks etter at kamuflasjen var rigget ferdig (laget byggesett hjemme i garasjen først). Vel tilbake i skjulet samme kveld, var klokken allerede rundet 17' og overskyet i tillegg. Gleden var stor da hauken allerede lot seg fotografere etter bare liten halvtimes venting. Nå håper jeg bare at resten av familien kommer utover vinteren også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg